ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Петечук, А. | |
dc.contributor.author | Опачко, М. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-17T10:32:46Z | |
dc.date.available | 2020-11-17T10:32:46Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Петечук, А. Розвиток змісту шкільної вітчизняної освіти у контексті сучасних викликів / А. Петечук, М. В. Опачко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 30. − С. 140-144. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31917 | |
dc.description.abstract | В умовах неперервного прогресу в галузі інформаційних технологій, суспільних, екологічних, цивілізаційних викликів, актуалізованих процесами глобалізації, євроінтеграції компетентнісний підхід у розвитку сучасної освіти є найраціональнішим з точки зору забезпечення цілісності життєвого простору особистості. У статті розкрито особливості сучасного етапу розвитку змісту шкільної освіти, які пов'язані із розробкою компетентнісно орієнтованих навчальних програм. | ua |
dc.description.abstract | В условиях непрерывного прогресса в отрасли информационных технологий, общественных, экологических, цивилизационных вызовов, актуализированных процессами глобализации, евроинтеграции компетентноснтный подход в развитии современного образования является самым рациональным с точки зрения обеспечения целостности жизненного пространства личности. В статье раскрыты особенности современного этапа развития содержания школьного образования, которые связаны с разработкой компетентностно ориентированных учебных программ. | ua |
dc.description.abstract | In the conditions of continuous progress in the field of information technologies, social, ecological and civilizational challenges, actualized the processes of globalization and European integration, the competence approach in the development of modern education is the most rational in terms of ensuring the integrity of the living space of the personality. This article suggests the specifics of the modern stage of the development of the content of school education that are associated with the development of the competence-oriented educational programs. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | зміст освіти | ua |
dc.subject | структура змісту освіти | ua |
dc.subject | компетентнісний підхід | ua |
dc.subject | содержание образования | ua |
dc.subject | структура содержания образования | ua |
dc.subject | компетентностный подход | ua |
dc.subject | content of education | ua |
dc.subject | structure of the content of education | ua |
dc.subject | competence approach | ua |
dc.subject.classification | 371.1:372.853 | ua |
dc.title | Розвиток змісту шкільної вітчизняної освіти у контексті сучасних викликів | ua |
dc.title.alternative | Development of the content of domestical education in the context of modern challenges | ua |
dc.type | Article | ua |