Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Основні чинники впливу на готовність молодих учителів до професійної діяльності та розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матвеєва, Н. О.
dc.date.accessioned 2020-11-16T13:11:37Z
dc.date.available 2020-11-16T13:11:37Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Матвеєва, Н. О. Основні чинники впливу на готовність молодих учителів до професійної діяльності та розвитку / Н. О. Матвеєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 30. − С. 119-123. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31912
dc.description.abstract У статті розкрито основні важелі впливу на професійне становлення молодих та малодосвідчених учителів, визначено особливості формування ціннісного ставлення до професії та усвідомлення власного професійного вибору. Констатовано різноманітні аспекти наукових досліджень у контексті означеної проблеми та виокремлено концептуальні положення нормативних документів про освіту щодо потреби професійного розвитку сучасних фахівців освітньої галузі. Автором розглянуто та проаналізовано основні вимоги до учителя Нової Української Школи; здійснено оцінку статистичних даних шодо професійного самовизначення та рівня готовності молодих учителів до подальшої професійної діяльності та розвитку. Проаналізовано особливості впливу різних факторів на підвищення рівня готовності до якісної та ефективної педагогічної діяльності малодосвідчених учителів та проведено порівняльний аналіз основних мотивів- регуляторів поведінки учителів з різним досвідом роботи щодо самовдосконалення та саморозвитку; узагальнено практичний та теоретичний досвід. ua
dc.description.abstract В статье раскрыты главные рычаги влияния на профессиональное становление молодых и малоопытных учителей, определены особенности формирования ценностного отношения к профессии и осознания собственного профессионального выбора. Констатированы различные аспекты научных исследований в контексте этой проблемы и выделены концептуальные положения нормативных документов об образовании, о необходимости профессионального развития современных специалистов сферы образования. Автором рассмотрены и проанализированы основные требования к учителю Новой Украинской Школы; осуществлена оценка статистических данных по профессиональному самоопределению и уровню готовности молодых учителей к дальнейшей профессиональной деятельности и развитию. Проанализированы особенности влияния различных факторов на повышение уровня готовности к качественной и эффективной педагогической деятельности малоопытных учителей и проведен сравнительный анализ главных мотивов-регуляторов поведения учителей с разным опытом работы к самосовершенствованию и саморазвитию; обобщен практический и теоретический опыт. ua
dc.description.abstract The article reveals the main levers of influence on the professional formation of young and inexperienced teachers, features of the formation of value attitude to the profession and awareness of their own professional choices. Different aspects of scientific research in the context of the mentioned problem are stated and the conceptual provisions of normative documents on education concerning the needs of professional development of modern specialists in the educational sphere are outlined. The author reviews and analyzes the basic requirements for the teacher of the New Ukrainian School; evaluation of statistical data on professional self-determination and the level of readiness of young teachers for further professional development and development. Peculiarities of the influence of various factors on increasing the level of readiness for qualitative and effective pedagogical activity of inexperienced teachers are analyzed, and a comparative analysis of the main motives-regulators of behavior of teachers with various experience of work on self-improvement and self-development is carried out; generalized practical and theoretical experience. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професіоналізм ua
dc.subject професійна придатність ua
dc.subject професійна готовність ua
dc.subject самовдосконалення ua
dc.subject самоосвіта ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject навчання ua
dc.subject педагогічний досвід ua
dc.subject профессионализм ua
dc.subject профессиональная пригодность ua
dc.subject профессиональная готовность ua
dc.subject самосовершенствование ua
dc.subject самообразование ua
dc.subject развитие ua
dc.subject обучение ua
dc.subject педагогический опыт ua
dc.subject professionalism ua
dc.subject professional suitability ua
dc.subject professional readiness ua
dc.subject self-improvement ua
dc.subject self- education ua
dc.subject professional development ua
dc.subject training ua
dc.subject pedagogical experience ua
dc.subject.classification 371.14 ua
dc.title Основні чинники впливу на готовність молодих учителів до професійної діяльності та розвитку ua
dc.title.alternative Main factors of impact on youth teachers’readinessto professional activity and development ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу