У статті розкривається роль мистецтва як ядра духовної та естетичної культури майбутнього професіонала. Акцентується увага на особливостях навчання українського декоративно-прикладного мистецтва як одного з важливих способів залучення молоді до національної спадщини. Здійснений історіографічний і психолого-педагогічний аналіз теоретичних і практичних аспектів удосконалення системи відродження декоративно-прикладного мистецтва. Представлено авторську програму навчання декоративно-прикладного мистецтва. Розкрито практику її впровадження інноваційних методів навчання декоративно-прикладного мистецтва у ВНЗ.
В статье раскрывается эффективная роль искусства как ядра духовной и эстетической культуры будущего профессионала. Акцентируется внимание на особенностях обучения украинскому декоративно-прикладному искусству. Осуществлен историографический и психолого-педагогический анализ теоретических и практических аспектов усовершенствования системы возрождения декоративно-прикладного искусства. Доказывается целесообразность внедрения инновационных методов обучения декоративно-прикладному искусству в ВУЗе. Что способствует формированию патриотических чувств, развитию национального сознания.
The effective role of art as kernels of spiritual and aesthetic culture of future professional opens up in the article. Attention is accented on the features of studies of the Ukrainian decoratively-applied art as one of important methods of bringing in youth to the national inheritance. The historiography and analysis of theoretical and practical aspects of improvement of the system of revival of the decoratively-applied art is carried out. There is expediency of introduction of innovative methods of studies of the decoratively-applied art at the university, which assists forming of the patriotic feelings, development of national consciousness.