У статті розкривається проблема теоретичного обгрунтування принципів методичної підготовки майбутніх учителів до профільного навчання хімії учнів закладів загальної середньої освіти. Під принципами методичної підготовки майбутніх учителів хімії пропонується розуміти основні вихідні положення щодо реалізації мети, змісту, форм і методів формування у студентів готовності до навчання хімії учнів закладів загальної
середньої освіти з урахуванням закономірностей та умов перебігу освітнього процесу вищої школи. Принципи
диференційовано на загальнодидактичні (системності, систематичності і послідовності, науковості, свідомості
й активності, доступності, зв'язку теорії з практикою, наочності, індивідуалізації навчання, міцного засвоєння
знань, умінь і навичок) і конкретно-методичні (інтегративності, варіативності, наступності, професійної спрямованості, бінарності, рефлексивності, інноваційності, компетентнісної спрямованості, єдності навчальної та наукової діяльності).
В статье раскрывается проблема теоретического обоснования принципов методической подготовки будущих учителей химии к профильному обучению учеников заведений общего среднего образования. Под принципами методической подготовки будущих учителей химии предлагается понимать основные исходные положения относительно реализации цели, содержания, форм и методов формирования у студентов готовности к обучению химии учеников заведении общего среднего образования с учетом закономерностей и условий хода образовательного процесса высшей школы. Принципы дифференцированы на общедидактические (системности,
систематичности и последовательности, научности, сознания и активности, доступности, связи теории с практикой, наглядности, индивидуализации обучения, крепкого усвоения знаний, умений и навыков) и конкретно-методические (интегративности, вариативности, преемственности, профессиональной направленности, бинарности, рефлексивности, инновационности, компетентностной направленности, единства учебной и научной
деятельности).
The article reveals the problem of theoretical substantiation of the principles of methodical preparation of future teachers for the profile education of chemistry of students of institutions of general secondary education. Under the principles of methodical training of future teachers of chemistry, we understand the basic initial provisions for the purpose, content, forms and methods of formation of students’ readiness to study chemistry of students of institutions of general secondary education taking into account the regularities and conditions of the course of educational process in higher education. Principles are differentiated into general didactic (systemic; continuity and consistency; scientific character; awareness and activity; accessibility; the connection between theory and practice; the use of visual aids; individualisation of learning; retention of learning, stability of acquired skills and habits), specific methodical (integrity; variability of instructional
technology; continuity; professional direction; binarity; reflexivity; innovativeness; competency based orientation; unity of
teaching and scientific activities) principles of training teachers-to-be for subject oriented instruction of chemistry to pupils at
general educational institutions.