Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Комплексний підхід до вивчення перспективи в процесі підготовки художника-педагога

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шалварова, К. С.
dc.contributor.author Карпенко, В. А.
dc.date.accessioned 2020-11-08T16:14:16Z
dc.date.available 2020-11-08T16:14:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Шалварова, К. С. Комплексний підхід до вивчення перспективи в процесі підготовки художника-педагога / К. С. Шалварова, В. А. Карпенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 195-202. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31780
dc.description.abstract У статті піднімаються питання комплексного підходу до навчання майбутніх художників-педагогів теорії і практиці перспективних побудов в образотворчому мистецтві. Розглянуто роль низки художньо-педагогічних дисциплін, зміст яких активно впливає на формування у студентів системи знань з перспективи та практичного досвіду аналізу, передачі й інтерпретації перспективних явищ у творах мистецтва й у власній художньо-творчій діяльності. Доводиться, що міждисциплінарний підхід є необхідною умовою синтезу теорії та художнього практики та дозволяє забезпечити належгий рівень підготовки фахівця до проектування простору на площині та навчання цьому учнів. ua
dc.description.abstract В статье поднимаются вопросы комплексного подхода к изучению будущими художниками-педагогами теории и практики перспективных построений в изобразительном искусстве. Рассматривается ряд дисциплин художественно-педагогического цикла, содержание которых, в их синтезе, активно влияет на формирование у студентов системы знаний по перспективе и приобретения ими практического опыта проэктирования пространства на плоскости ua
dc.description.abstract The article raises issues an integrated approach to the study of future artists and teachers of the theory and practice of perspective constructions in the fine arts. Discusses a number of disciplines pedagogical cycle, the contents of which in their synthesis has a great impact on the formation of the students ’ knowledge systems in perspective and helping them to acquire practical experience designing space on the plane. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject система перспективи ua
dc.subject комплексний підхід ua
dc.subject побудова простору картини ua
dc.subject система знань ua
dc.subject система перспективы ua
dc.subject комплексный подход ua
dc.subject построение пространства картины ua
dc.subject система знаний ua
dc.subject system perspective ua
dc.subject an integrated approach ua
dc.subject building the picture space ua
dc.subject the knowledge system ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:75 ua
dc.title Комплексний підхід до вивчення перспективи в процесі підготовки художника-педагога ua
dc.title.alternative Комплексный подход к изучению перспективы в процессе подготовки художника-педагога ua
dc.title.alternative The integrated approach for the study perspective in the process of the education of the artist-teacher ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу