Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Музейний путівник для дітей як ефективний ресурс художнього навчання і виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Труш, В. М.
dc.date.accessioned 2020-11-08T16:11:42Z
dc.date.available 2020-11-08T16:11:42Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Труш, В. М. Музейний путівник для дітей як ефективний ресурс художнього навчання і виховання / В. М. Труш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 190-194. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31779
dc.description.abstract У статті проаналізовано актуальні завдання сучасної музейної педагогіки; представлено розуміння музейної педагогіки як процесу культурної самоідентифікації особистості через включення в історико-культурний простір музею; доведено, що інструментом педагогічного впливу на особистість виступає феноменальність музейного культурного середовища; обґрунтовано концептуальні основи проектування музейного путівника для дітей як ефективного ресурсу їх художнього навчання і виховання: на прикладі підготовки видання «Софія Київська: перша зустріч» показано методи та форми цілеспрямованого формування мотивування дітей до освоєння надбань вітчизняного мистецтва. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы актуальные задачи современной музейной педагогики; представлено понимание музейной педагогики как процесса культурной самоидентификации личности через включение в историко-культурное пространство музея; доказано, что инструментом педагогического воздействия на личность выступает феноменальность музейной культурной среды; обоснованы концептуальные основы проектирования музейного путеводителя для детей как эффективного ресурса их художественного обучения и воспитания: на примере подготовки издания «София Киевская: первая встреча» показано методы и формы целенаправленного формирования мотивации детей к освоению достижений отечественного искусства. ua
dc.description.abstract The article analyzes the current problems of modern museum pedagogy; presented an understanding of museum pedagogy as a process of cultural self-identification through the inclusion of historical and cultural space of the museum; proved that the instrument of pedagogical influence on personality is phenomenal museum cultural environment; the conceptual bases of designing a museum guide for children as an effective resource their artistic training and education: the case of the preparation of the publication "Sophia of Kyiv: first meeting" shows the methods and forms of purposeful formation of children’s motivation to master the achievements of national art. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject музейна педагогіка ua
dc.subject художнє навчання і виховання ua
dc.subject музейний путівник ua
dc.subject музейная педагогика ua
dc.subject художественное обучение и воспитание ua
dc.subject музейный путеводитель ua
dc.subject museum education ua
dc.subject art education and training ua
dc.subject a museum guide ua
dc.subject.classification 37.016:7]:069.538 ua
dc.title Музейний путівник для дітей як ефективний ресурс художнього навчання і виховання ua
dc.title.alternative Музейный путеводитель для детей как эффективный ресурс художественного обучения и воспитания ua
dc.title.alternative Museum Guide for children as an effective resource of artistic training and Education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу