Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Критерії діагностики сформованості художнього мислення молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соломко, І. П.
dc.date.accessioned 2020-11-08T15:46:26Z
dc.date.available 2020-11-08T15:46:26Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Соломко, І. П. Критерії діагностики сформованості художнього мислення молодших школярів / І. П. Соломко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 172-177. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31775
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування основ художнього мислення молодших школярів, що займає винятково важливе місце в теорії та практиці. Сучасної мистецької освіти. Визначаються та обґрунтовуються критерії: ціннісно-орієнтаційний, когнітивний, практично-творчий та показники рівня сформованості художнього мислення молодших школярів засобами образотворчого мистецтва. Запропоновані можливі шляхи поетапного формування художнього мислення молодших школярів у процесі образотворчого навчання. Розкрито вплив образотворчої діяльності та розвиток основ художнього мислення особистості молодшого школяра. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема формирования основ художественного мышления младших школьников, которое занимает исключительно важное место в теории и практике современного художественного образования. Определяются и обосновываются критерии: ценностно-ориентационный, когнитивный, праксично-творчий и показатели уровня сформированности художественного мышления младших школьников средствами изобразительного искусства. Предложенные возможные пути поэтапного формирования художественного мышления младших школьников в процессе изобразительной учебы. Раскрыто влияние изобразительной деятельности на развитие основ художественного мышления личности младшего школьника. ua
dc.description.abstract The problem of forming of bases of the artistic thinking of junior schoolchildren, that occupies an exceptionally important place in a theory and practice of modern artistic education, is examined in the article. Criteria are determined and grounded: valued-orientation, когнитивный, праксично-творчий and indexes of level of formed of the artistic thinking of junior schoolchildren by facilities of fine art. Offered possible ways of the stage-by-stage forming of the artistic thinking of junior schoolchildren in the process of graphic studies. Influence of graphic activity is exposed on development of bases of the artistic thinking of personality of junior schoolboy. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject художнє навчання ua
dc.subject художнє мислення ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject художественная учеба ua
dc.subject пути формирования художественного мышления ua
dc.subject младшие школьники ua
dc.subject artistic studies ua
dc.subject ways of forming of the artistic thinking ua
dc.subject junior schoolchildren ua
dc.subject.classification 37.015.31:7 ua
dc.title Критерії діагностики сформованості художнього мислення молодших школярів ua
dc.title.alternative Diagnostic criteria of formation of creative thinking juniors ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу