Навчально-творча пленерна практика є однією з найважливіших частин навчального процесу ВНЗ з підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до професійної діяльності. У статті представлено основні підходи до організації навчально-творчої пленарної практики в контексті вимог Державного стандарту вищої освіти та Болонського процесу. Визначено мету проведення пленеру, виокремлено основні вимоги до виконання етюдів пейзажу. У статті досліджено важливу роль викладача – керівника практики у процесі формування мотивації до творчої діяльності та самореалізації студентів, активізації їхньої продуктивної роботи на відкритому просторі.
Учебно-творческая пленэрная практика является одной из важнейших частей учебного процесса вуза по подготовке будущих учителей изобразительного искусства к профессиональной деятельности. В статье представлены основные подходы к организации учебно-творческой пленэрной практики в контексте требований Государственного стандарта высшего образования и Болонского процесса. Определены цели проведения пленэра, выделены основные требования к выполнению этюдов пейзажа. В статье изучена важная роль преподавателя − руководителя практики в процессе формирования мотивации к творческой деятельности и самореализации студентов, активизации их продуктивной работы на открытом пространстве.
Teaching creative plein-air practice is one of the most important parts of the educational process of the University in the preparation of future teachers of fine arts in professional activities. The article presents the main approaches to teaching creative plein-air practice in the context of the requirements of the State standard of higher education and the Bologna process. Defined the purpose of conducting open air, as well as basic requirements etudes landscape. The article explored the important role of teacher – head of the practice in the process of formation of motivation for creativity and self-realization of students, enhancing their productive work in open space.