Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Аналіз творів мистецтва студентами як чинник активізації їх комунікації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Плазовська, Л. В.
dc.date.accessioned 2020-11-06T06:58:53Z
dc.date.available 2020-11-06T06:58:53Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Плазовська, Л. В. Аналіз творів мистецтва студентами як чинник активізації їх комунікації / Л. В. Плазовська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 123-127. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31746
dc.description.abstract У статті розглядаються деякі аспекти потенціалу теорії і практики аналізу творів образотворчого мистецтва, які в ході навчання студентів забезпечать їм взаєморозуміння з будь-якою аудиторією. Зростання культурні художньо-аналітичної діяльності студента залежить від його досвіду використовувати в роботі доцільні методи і прийоми такої діяльності, а цей досвід забезпечується відповідною організацією його навчання у ході освоєння ним дисциплін образотворчого циклу. Чим вищий ступінь володіння засобами пояснення змістовних і виражальних особливостей художнього твору будь-якоъ галузі візуального мистецтва тим, відповідно, кращий стан комунікативної культури особистості. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются некоторые аспекты потенциала теории и практики анализа произведений изобразительного искусства, которые в ходе обучения студентов обеспечат им взаимопонимания с любой аудиторией. Рост культурны художественно-аналитической деятельности студента зависит от его опыта использовать в работе целесообразные методы и приемы такой деятельности, а этот опыт обеспечивается соответствующей организацией его обучения, в ходе освоения им дисциплин изобразительного цикла. Чем выше степень владения средствами объяснения содержательных и выразительных особенностей художественного произведения любой отрасли визуального искусства тем, соответственно, лучшее состояние коммуникативной культуры личности. ua
dc.description.abstract This article discusses some aspects of potential theory and practice of analyzing works of art, which in the course of study students will provide them an understanding with any audience. The growth of cultural artistic and analytical activity depends on the student experience in the use of appropriate methods and techniques such activities, and this experience provided by the organization concerned his training during the development cycle it disciplines fine. The higher the degree of ownership of the means of explanation of content and expressive features the artwork of any field of visual art by, respectively, the best state of communicative culture. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject образотворче мистецтво ua
dc.subject елементи композиції ua
dc.subject аналіз творів мистецтва ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject изобразительное искусство ua
dc.subject элементы композиции ua
dc.subject анализ произведений искусства ua
dc.subject коммуникация ua
dc.subject visual arts ua
dc.subject elements of the composition ua
dc.subject analysis of works of art ua
dc.subject communication ua
dc.subject.classification 378.637. 016: 74(043.3) ua
dc.title Аналіз творів мистецтва студентами як чинник активізації їх комунікації ua
dc.title.alternative Анализ произведений искусства студентами как фактор активизации их коммуникации ua
dc.title.alternative Analysis of works of art as a factor in strengthening their communication ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу