Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Зміст методичного компонента професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мужикова, І. М.
dc.date.accessioned 2020-11-06T06:51:25Z
dc.date.available 2020-11-06T06:51:25Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Мужикова, І. М. Зміст методичного компонента професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва / І. М. Мужикова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 112-118. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31744
dc.description.abstract Стаття присвячена визначенню змістового наповнення методичного компонента професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. На підставі аналізу шляхів формування змісту вищої освіти, традицій художньої педагогіки, сучасних досліджень у галузі методики навчання образотворчого мистецтва та досвіду навчання художньої діяльності школярів визначено принципи відбору та структурування навчального матеріалу курсу «Методика навчання образотворчого мистецтва». З'ясовано змістове наповнення методичного компонента професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. ua
dc.description.abstract Статья посвящена определению содержанию методического компонента профессиональной компетентности будущих учителей изобразительного искусства. По результатам анализа принципов формирования содержания высшего образования, традиций художественной педагогики, современных исследований в области методики обучения изобразительному искусству и опыта организации художественной деятельности определены принципы отбора, содержание и структура учебного материала курса «Методика обучения изобразительному искусству». ua
dc.description.abstract Article is devoted to determining the subject of the methodological component of professional competence of future art teachers. According to the results of the analysis of the principles of formation of the subject of higher education, traditions of art pedagogics, current research in the field of fine arts teaching methods and experience of the organization of artistic activity principles of selection of content and structure of teaching material of the course “Methods of teaching visual arts are defined the”. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject художньо-педагогічна освіта ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject зміст освіти ua
dc.subject вчитель образотворчого мистецтва ua
dc.subject методика навчання ua
dc.subject художественно-педагогическое образование ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject учитель изобразительного искусства ua
dc.subject методика обучения ua
dc.subject содержание образования ua
dc.subject artistic and pedagogical education ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject teacher of fine arts ua
dc.subject teaching methodology ua
dc.subject subject of education ua
dc.subject.classification 378.22.016:74 ua
dc.title Зміст методичного компонента професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва ua
dc.title.alternative Содержание методического компонента профессиональной компетентности будущих учителей изобразительного искусства ua
dc.title.alternative Subject of methodical component of professional competence of future art teacher ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу