Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Суб’єктивність учителя початкової школи як умова реалізації педагогічного співробітництва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матвієнко, О. В.
dc.date.accessioned 2020-11-03T08:23:36Z
dc.date.available 2020-11-03T08:23:36Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Матвієнко, О. В. Суб’єктивність учителя початкової школи як умова реалізації педагогічного співробітництва / О. В. Матвієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 99-105. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31695
dc.description.abstract У статті досліджено теоретико-методологічні підходми підготовки майбутніх учителів початкової школи до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з учнями. Звертається увага на те, що головною умовою реалізації педагогіки співробітництва у практиці сучасної школи є особистість учителя, а конкретніше − його суб'єктність. Доведено, що суб'єктна позиція вчителя є діяльнісною проекцією суб'єктності у взаємодії, спілкуванні та відносинах, у які вступає особистість. ua
dc.description.abstract Статья посвящена исследованию теоретико-методологическим подходам подготовки будущих учителей начальной школы к субъект-субъектному взаимодействию с учениками. В статье обращается внимание на то, что основным условием реализации педагогики сотрудничества в практике современной школы является личность учителя, а именно его субъектность. Доказано, что субъектная позиция учителя это проекция субъектности в деятельности, взаимодействии, участие в которых принимает личность. ua
dc.description.abstract This article explores theoretical and methodological approaches of training of primary school teachers concerning subject-subject interaction with students. Attention is drawn to the fact that the main condition for implementing collaborative pedagogics into practice of modern school is a personality of a teacher, specifically – his individuality. It is proved that the subjective position of a teacher is activity-projection of subjectivity in interaction, communication and relationships the personality deals voith. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject суб'єктивність ua
dc.subject вчитель початкової школи ua
dc.subject суб'єкт-суб'єктна взаємодія ua
dc.subject педагогічне співробітництво ua
dc.subject суб'єктність педагога ua
dc.subject субъективность ua
dc.subject учителя начальных классов ua
dc.subject предметно-предметное взаимодействие ua
dc.subject взаимодействие учителей ua
dc.subject субъективность учителя ua
dc.subject subjectivity ua
dc.subject primary school teachers ua
dc.subject subject-subject interaction, ua
dc.subject teacher collaboration ua
dc.subject teacher subjectivity ua
dc.subject.classification 37.011.3-051:373.3 ua
dc.title Суб’єктивність учителя початкової школи як умова реалізації педагогічного співробітництва ua
dc.title.alternative Субъективность учителя начальной школы как условие реализации педагогического сотрудничества ua
dc.title.alternative Subjectivity primary school teachers as a condition for implementing educational cooperation ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу