ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Матвієнко, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-03T08:23:36Z | |
dc.date.available | 2020-11-03T08:23:36Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Матвієнко, О. В. Суб’єктивність учителя початкової школи як умова реалізації педагогічного співробітництва / О. В. Матвієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 99-105. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31695 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено теоретико-методологічні підходми підготовки майбутніх учителів початкової школи до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з учнями. Звертається увага на те, що головною умовою реалізації педагогіки співробітництва у практиці сучасної школи є особистість учителя, а конкретніше − його суб'єктність. Доведено, що суб'єктна позиція вчителя є діяльнісною проекцією суб'єктності у взаємодії, спілкуванні та відносинах, у які вступає особистість. | ua |
dc.description.abstract | Статья посвящена исследованию теоретико-методологическим подходам подготовки будущих учителей начальной школы к субъект-субъектному взаимодействию с учениками. В статье обращается внимание на то, что основным условием реализации педагогики сотрудничества в практике современной школы является личность учителя, а именно его субъектность. Доказано, что субъектная позиция учителя это проекция субъектности в деятельности, взаимодействии, участие в которых принимает личность. | ua |
dc.description.abstract | This article explores theoretical and methodological approaches of training of primary school teachers concerning subject-subject interaction with students. Attention is drawn to the fact that the main condition for implementing collaborative pedagogics into practice of modern school is a personality of a teacher, specifically – his individuality. It is proved that the subjective position of a teacher is activity-projection of subjectivity in interaction, communication and relationships the personality deals voith. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | суб'єктивність | ua |
dc.subject | вчитель початкової школи | ua |
dc.subject | суб'єкт-суб'єктна взаємодія | ua |
dc.subject | педагогічне співробітництво | ua |
dc.subject | суб'єктність педагога | ua |
dc.subject | субъективность | ua |
dc.subject | учителя начальных классов | ua |
dc.subject | предметно-предметное взаимодействие | ua |
dc.subject | взаимодействие учителей | ua |
dc.subject | субъективность учителя | ua |
dc.subject | subjectivity | ua |
dc.subject | primary school teachers | ua |
dc.subject | subject-subject interaction, | ua |
dc.subject | teacher collaboration | ua |
dc.subject | teacher subjectivity | ua |
dc.subject.classification | 37.011.3-051:373.3 | ua |
dc.title | Суб’єктивність учителя початкової школи як умова реалізації педагогічного співробітництва | ua |
dc.title.alternative | Субъективность учителя начальной школы как условие реализации педагогического сотрудничества | ua |
dc.title.alternative | Subjectivity primary school teachers as a condition for implementing educational cooperation | ua |
dc.type | Article | ua |