ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бараболя, О. І.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-11-02T08:46:32Z | |
dc.date.available | 2020-11-02T08:46:32Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Бараболя, О. І. Методична компетентність учителя образотворчого мистецтва як поняття професійної підготовки фахівця / О. І. Бараболя // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 16-20. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31663 | |
dc.description.abstract | У статті здійснено категоріальний аналіз термінів «компетентність», «компетенція». Розглянуто деякі аспекти розвитку професійної компетентності вчителя образотворчого мистецтва. Схарактеризовано такі здатності компетентного фахівця: генерування ідей, висування гіпотез, фантазування, креативність, педагогічна майстерність тощо. Проведено аналіз складових професійної компетентності вчителя образотворчого мистецтва. Характерною ознакою професійної компетентності учителя визначено вміння співвіднести наявні знання з цілями, умовами і способами художньо-педагогічної діяльності. | ua |
dc.description.abstract | Проведено категориальный анализ терминов «компетентность», «компетенция». Рассмотрены некоторые аспекты профессиональной компетентности учителя изобразительного искусства. Охарактеризован такие способности компетентного специалиста: генерирование идей, выдвижение гипотез, фантазирование, креативность, педагогическое мастерство и т.д. Проведен анализ составляющих профессиональной компетентности учителя изобразительного искусства. Характерным признаком профессиональной компетентности учителя определено умение соотнести имеющиеся знания с целями, условиями и способами художественно-педагогической деятельности. | ua |
dc.description.abstract | This article provides an analysis of categorical terms “competence”, “competence”. Some aspects of the professional competence of the teacher of fine arts. Author determined such competent professional capacity: generating ideas, hypotheses nomination, fantasy, creativity, pedagogical techniques and more. The analysis of the components of the professional competence of the teacher of fine arts. A characteristic feature of the professional competence of the teacher defines the ability to relate current knowledge of the objectives, conditions and methods of artistic and educational activities. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | компетенція | ua |
dc.subject | професійна компетентність | ua |
dc.subject | методична компетентність вчителя образотворчого мистецтва | ua |
dc.subject | компетентность | ua |
dc.subject | компетенция | ua |
dc.subject | профессиональная компетентность | ua |
dc.subject | методическая компетентность учителя изобразительного искусства | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | professional competence | ua |
dc.subject | methodical competence of teacher of fine arts | ua |
dc.subject.classification | 378.091.12.011.3- 051:75 | ua |
dc.title | Методична компетентність учителя образотворчого мистецтва як поняття професійної підготовки фахівця | ua |
dc.title.alternative | Методическая компетентность учителя изобразительного искусства как понятие профессиональной подготовки специалиста | ua |
dc.title.alternative | Methodical competence of the teacher of the fine art as the concept of the professional preparation | ua |
dc.type | Article | ua |