Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дизайн реклами: теоретико-методологічні засади проектування навчальної дисципліни

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Антонович, Є. А.
dc.contributor.author Прищенко, С. В.
dc.date.accessioned 2020-11-02T08:40:24Z
dc.date.available 2020-11-02T08:40:24Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Антонович, Є. А. Дизайн реклами : теоретико-методологічні засади проектування навчальної дисципліни / Є. А. Антонович, С. В. Прищенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 11-16. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31661
dc.description.abstract У статті розглянуто розроблені авторами концептуальні підходи і теоретико-методологічні засади формування актуальної навчальної дисципліни «Дизайн реклами» як інтеграції графічного дизайну, реклами та маркетингу. Виокремлено провідні методологічні підходи дизайн-освіти: системно-структурний, соціокультурний, аксіологічний, історико-мистецтвознавчий, кольоро-графічний. Розроблено стратегію розвитку навчальної дисципліни «Дизайн реклами». Визначено базові компоненти професіоналізму дизайнера реклами з урахуванням вимог сучасного ринку: графічну дизайн-підготовку, соціологічну та маркетингову складові. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены разработанные авторами концептуальные подходы и теоретико-методологические основы формирования актуальной учебной дисциплины «Дизайн рекламы» как интеграции графического дизайна, рекламы и маркетинга. Выделены базовые компоненты профессионализма дизайнера рекламы с учетом требований современного рынка: графическую дизайн-подготовку, социологическую и маркетинговую составляющие. ua
dc.description.abstract The article deals with the authors` conceptual approaches and theoretical and methodological foundations to the forming of an actual educational discipline “Ad Graphic Design” as integration of graphic design, advertising and marketing. Basic components of the professionalism of a designer in advertising have been selected taking into account the requirements of modern market: graphic design-foundation, sociological and marketing components. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дизайн реклами ua
dc.subject концептуальні підходи ua
dc.subject теоретико-методологічні засади ua
dc.subject інтегрована навчальна дисципліна ua
dc.subject базові компоненти професіоналізму дизайнера реклами ua
dc.subject дизайн рекламы ua
dc.subject концептуальные подходы ua
dc.subject теоретико-методологические основы ua
dc.subject интегрированная учебная дисциплина ua
dc.subject базовые компоненты профессионализма дизайнера рекламы ua
dc.subject ad graphic design ua
dc.subject conceptual approaches ua
dc.subject theoretical and methodological foundations ua
dc.subject basic components of the professionalism of a designer in advertising ua
dc.subject integrated educational discipline ua
dc.subject.classification 659.127:7.012 ua
dc.title Дизайн реклами: теоретико-методологічні засади проектування навчальної дисципліни ua
dc.title.alternative Дизайн рекламы: теоретико-методологические основы проектирования учебной дисциплины ua
dc.title.alternative Advertising Graphic Design: theoretical and methodological foundations ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу