У статті розкрито значущість формування толерантності у майбутніх вчителів початкової школи в контексті розбудови Нової української школи, як важливого засобу
професійної підготовки; аналізуються словники та сучасні дисертаційні дослідження на предмет визначання поняття " толерантність" ; здійснено огляд основних складових толерантності. Особливу увагу приділено толерантності як фактору виховання фахівця нової генерації, компетентного створити психологічно комфортні умови співпраці, досягнення взаєморозуміння, вирішення конфліктів та їх запобігання, що є важливим для педагога у діалозі та успішній взаємодії в гетерогенному освітньому середовищі.
В статье раскрыта значимость формирования толерантности у будущих учителей начальной школы в контексте Новой украинской школы, как важного средства профессиональной
подготовки; анализируются словари и современные диссертационные исследования на предмет определения понятия " толерантность"; осуществлено обзор основных составляющих толерантности.
This article highlights the education of tolerance of future primary school teachers in the context of New Ukrainian school as important means of their professional preparation. It includes analyses of dictionaries and modern dissertation researches related to the concept “tolerance” as well as the review
of the main components of tolerance is carried out.