Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток компетентнісних цінностей шкільного вчителя у педагогічній діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кириченко, П. В.
dc.date.accessioned 2020-10-30T11:26:00Z
dc.date.available 2020-10-30T11:26:00Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кириченко, П. В. Розвиток компетентнісних цінностей шкільного вчителя у педагогічній діяльності / П. В. Кириченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. − Вип. 29. − С. 64-70. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31640
dc.description.abstract У статті стверджується, що знання й уміння, якими володіє педагог, не є гарантом його професійної компетентності. Більшість вітчизняних дослідників включають у поняття " компетентність" , крім знань і умінь у певній галузі, різноманітні утворення - цінності, мотиви, ставлення, тобто компетентнісні цінності, що актуалізує тему і для освітянської сфери. Належить враховувати емоційно-почуттєве відображення навколишнього світу особистістю педагога, у процесі якого виробляються компетентнісні цінності, без яких неможливий виховний результат. Така різноманітність вимог до педагога, навіть якщо він наділений природними даними до обраної професії, має заохотити його до творчого саморозвитку, спрямованості до вершин професіоналізму. ua
dc.description.abstract В статье утверждается, что знания и умения, которыми владеет педагог, не является гарантом его профессиональной компетентности. Большинство отечественных исследователей включают в понятие "компетентность", кроме знаний и умений в определенной отрасли, разнообразные ценности, мотивы, отношения, то есть компетентностные ценности, которые актуализируют тему и для просветительской сферы. Надлежит учитывать эмоционально чувственное отображение окружающего мира личностью педагога, в процессе которого производятся компетентностные ценности, без которых невозможен воспитательный результат. Такое разнообразие требований к педагогу, даже если он наделен естественными данными к избранной профессии, должен способствовать его творческому саморазвитию, направленности к вершинам профессионализма. ua
dc.description.abstract Most domestic researchers include in the concept of “competence”, in addition to knowledge and skills in a particular industry, various formations – values, motives, attitudes, ie competency values that actualizes the topic and the educational sphere. Such a variety of requirements for a teacher, even if he is endowed with natural data to a chosen profession, should encourage him to creative self-development, focusing on the heights of professionalism. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject компетентнісні цінності ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject педагогічна дія ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject компетентностные ценности ua
dc.subject образовательный процесс ua
dc.subject педагогическое действие ua
dc.subject профессиональная деятельность ua
dc.subject competence ua
dc.subject kompetentnìsnì values ua
dc.subject theeducational process ua
dc.subject pedagogical ua
dc.subject and professional activity ua
dc.subject.classification 378.175 ua
dc.title Розвиток компетентнісних цінностей шкільного вчителя у педагогічній діяльності ua
dc.title.alternative The article states that the knowledge and skill, which has a teacher, does not guarantee the level of his professional competence ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу