Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Основні методичні положення початкового періоду навчання грі на музичних інструментах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, Т. І.
dc.date.accessioned 2020-10-30T05:45:39Z
dc.date.available 2020-10-30T05:45:39Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Шевченко, Т. І. Основні методичні положення початкового періоду навчання грі на музичних інструментах / Т. І. Шевченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. − Вип. 25. − С. 186-191. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31601
dc.description.abstract У статті розглядаються основні методичні рекомендації для педагогів-музикантів в організації початкового навчання дітей грі на музичних інструментах. Зокрема, звертається увага на мотиваційну основу навчання, як двигуна процесу музичного розвитку, і чинниках, що розвивають пізнавальний інтерес. Розглядаються форми роботи (слухання музики, голосове відтворення мелодії, аналіз виконання п’єси педагогом, гра з акомпанементом і в ансамблі, вправи на освоєння аплікатури). Велика увага приділяється розвитку музичного ритму, пропонуються методичні підходи в роботі над цим завданням. Описуються методи підбору репертуару і організація роботи з ним. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются основные методические рекомендации для педагогов-музыкантов в организации начального обучения детей игре на музыкальных инструментах. В частности, обращается внимание на мотивационную основу обучения, как двигателя процесса музыкального развития, и факторах, развивающих познавательный интерес. Рассматриваются формы работы (слушание музыки, голосовое воспроизведение мелодии, анализ исполнения пьесы педагогом, игра с аккомпанементом и в ансамбле, упражнения на освоение аппликатуры). Большое внимание уделяется развитию музыкального ритма, предлагаются методические подходы в работе над этой задачей. Описываются методы подбора репертуара и организация работы с ним. ua
dc.description.abstract In this article the basic guidelines for music teachers in the organization of primary education for children to play musical instruments. In particular, attention is drawn to the motivational basis of learning how the engine process of musical development and the factors that develop cognitive interest. Considered forms of work (listening to music, playing the voice melody, performance analysis plays a teacher, playing with accompaniment and ensemble exercises to master the fingering). Much attention is paid to the development of musical rhythm, offers methodological approaches to work on this task . Describes the methods of selection of repertoire and organization of work with him. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject музика ua
dc.subject мелодія ua
dc.subject музичний твір ua
dc.subject ритм мелодії ua
dc.subject ритмічні рухи ua
dc.subject слухання музики ua
dc.subject музична фраза ua
dc.subject музыка ua
dc.subject мелодия ua
dc.subject музыкальное произведение ua
dc.subject ритм мелодии ua
dc.subject ритмические движения ua
dc.subject слушание музыки ua
dc.subject музыкальная фраза ua
dc.subject music ua
dc.subject melody ua
dc.subject rhythm ua
dc.subject pulse movement ua
dc.subject melody ua
dc.subject listening to music ua
dc.subject musical phrase ua
dc.subject.classification 373.2.091.39:78.022 ua
dc.title Основні методичні положення початкового періоду навчання грі на музичних інструментах ua
dc.title.alternative The main methodological position of the initial period of learning to play a musical instrumen ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу