У статті розглядаються основні методичні рекомендації для педагогів-музикантів в організації початкового навчання дітей грі на музичних інструментах. Зокрема, звертається увага на мотиваційну основу навчання, як двигуна процесу музичного розвитку, і чинниках, що розвивають пізнавальний інтерес. Розглядаються форми роботи (слухання музики, голосове відтворення мелодії, аналіз виконання п’єси педагогом, гра з акомпанементом і в ансамблі, вправи на освоєння аплікатури). Велика увага приділяється розвитку музичного ритму, пропонуються методичні підходи в роботі над цим завданням.
Описуються методи підбору репертуару і організація роботи з ним.
В статье рассматриваются основные методические рекомендации для педагогов-музыкантов в организации начального обучения детей игре на музыкальных инструментах. В частности, обращается внимание на мотивационную основу обучения, как двигателя процесса
музыкального развития, и факторах, развивающих познавательный интерес. Рассматриваются формы работы (слушание музыки, голосовое воспроизведение мелодии, анализ исполнения пьесы педагогом, игра с аккомпанементом и в ансамбле, упражнения на освоение аппликатуры).
Большое внимание уделяется развитию музыкального ритма, предлагаются методические подходы в работе над этой задачей. Описываются методы подбора репертуара и организация работы с ним.
In this article the basic guidelines for music teachers in the organization of primary education for children to play musical instruments. In particular, attention is drawn to the motivational basis of learning how the engine process of musical development and the factors that develop cognitive interest.
Considered forms of work (listening to music, playing the voice melody, performance analysis plays a teacher, playing with accompaniment and ensemble exercises to master the fingering). Much attention is paid to the development of musical rhythm, offers methodological approaches to work on this task .
Describes the methods of selection of repertoire and organization of work with him.