Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Удосконалення навичок говоріння, як складової мовленнєвої компетенції та однієї з складових комунікативної компетенції студентів шляхом інтеграції інтерактивних технологій навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тутова, Т.
dc.date.accessioned 2020-10-30T05:42:54Z
dc.date.available 2020-10-30T05:42:54Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Тутова, Т. Удосконалення навичок говоріння, як складової мовленнєвої компетенції та однієї з складових комунікативної компетенції студентів шляхом інтеграції інтерактивних технологій навчання / Т. Тутова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. − Вип. 25. − С. 169-175. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31599
dc.description.abstract Ця стаття розглядає суть інтерактивного навчання, ефективність якого підтверджується розвитком навиків говору як засоби формування комунікативної компетенції тих, хто вивчає англійську мову. Інтеграція інтерактивних технологій покращує навчання, сприяє підвищенню пошани і дружби серед різноманітних груп учнів. Однолітки вчаться бути позитивно взаємозалежними для виконання безлічі учбових завдань. Стаття підкреслює значення технологій і діяльності учнів, які ведуть їх до особистого внеску в загальну справу, допомоги один одному, підтримки, вирішенню проблем, умінню давати і приймати оцінку своєї діяльності від однолітків. ua
dc.description.abstract Эта статья рассматривает сущность интерактивного обучения, эффективность которого подтверждается развитием навыков говорения как средства формирования коммуникативной компетенции тех, кто изучает английский язык. Интеграция интерактивных технологий улучшает обучение, способствует повышению уважения и дружбы среди разнообразных групп учеников. Сверстники учатся быть позитивно взаимозависимыми для выполнения множества учебных заданий. Статья подчеркивает значение технологий и деятельности учеников, которые ведут их к личному вкладу в общее дело, помощи друг другу, поддержки, решению проблем, умению давать и принимать оценку своей деятельности от сверстников. ua
dc.description.abstract This article deals with interactive learning that has been proved to be effective for students’ speaking competence improvement, including academically gifted, mainstream students and English language learners (ELLs). The integration of interactive technologies promotes learning and fosters respect and friendships among diverse groups of students. Peers learn to depend on each other in a positive way for a variety of learning tasks. The article highlights the technologies and activities that guide students to: contribute, stay on task, help each other, encourage each other, share, solve problems ,give and accept feedback from peers. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мовна, соціокультурна, комунікативна компетенція ua
dc.subject пасивна, активна, інтерактивна модель навчання ua
dc.subject інтерактивні методи навчання ua
dc.subject знання ua
dc.subject уміння ua
dc.subject навики ua
dc.subject кооперативне навчання ua
dc.subject метод “мозговий штурм” ua
dc.subject метод “Круг ідей” ua
dc.subject метод “Акваріум” ua
dc.subject метод “Мереживна пила” ua
dc.subject языковая, социокультурная, коммуникативная компетенция ua
dc.subject интерактивные методы обучения ua
dc.subject пассивная, активная, интерактивная модель обучения ua
dc.subject знания ua
dc.subject умения ua
dc.subject навыки ua
dc.subject кооперативное обучение ua
dc.subject метод “Мозговой штурм” ua
dc.subject метод “Круг идей” ua
dc.subject метод “Аквариум” ua
dc.subject метод “Кружевная пилка” ua
dc.subject language, speech socio cultural competence ua
dc.subject interactive learning strategies ua
dc.subject active, passive and interactive teaching models ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject skills ua
dc.subject habits ua
dc.subject cooperative learning ua
dc.subject Round Robin ua
dc.subject Case Study ua
dc.subject Brainstorming ua
dc.subject Fishbowl ua
dc.subject Jigsaw ua
dc.subject.classification 378.147:159.946.3 ua
dc.title Удосконалення навичок говоріння, як складової мовленнєвої компетенції та однієї з складових комунікативної компетенції студентів шляхом інтеграції інтерактивних технологій навчання ua
dc.title.alternative Improvement of skills of talking as to making linguistic jurisdiction of students by integration of interactive technologies of teaching ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу