У статті розглянуто питання ролі та значення комплексної взаємодії мистецтв у формуванні естетичних оцінок майбутніх вчителів музики, розкрито поняття “естетична оцінка”, обумовлено етапи оцінювальної діяльності, визначено чинники ефективності комплексного впливу мистецтва на особистість, з’ясовано педагогічне значення використання цієї взаємодії у навчальному процесі, проаналізовано основні можливості використання даної взаємодії на предметах художньо-естетичного циклу в процесі підготовки майбутніх вчителів
музики, запропоновано та аргументовано включення до навчальних програм мистецьких факультетів вищих навчальних закладів курсу “Суміжні види мистецтв”.
В данной статье рассмотрен вопрос роли и значения комплексного взаимодействия искусств в формировании эстетических оценок будущих учителей музыки, раскрыто понятие “эстетическая оценка”, обусловлено этапы оценочной деятельности, определено факторы эффективности комплексного взаимодействия искусства на личность, выяснено педагогическое значение использования этого взаимодействия в учебном процессе, проанализировано основные возможности использования этого взаимодействия на предметах художественно-эстетического цикла в процессе подготовки будущих учителей музыки, предложено и
аргументировано включение в учебные программы факультетов искусств высших учебных заведений курса “Смежные виды искусств”.
In the given article the question of the role and meaning of the complex relationship between arts in the forming of aesthetic opinion of the future music teachers is considered, the concept of “aesthetic opinion” is revealed, the stages of evaluating activity are prearranged, factors of efficiency of the complex influence of art on the personality are detected, educational meaning of using this relationship in the learning process is found out, the main opportunities of using given relationship on the subjects of
artistic-aesthetic cycle in the process of training future music teachers is analyzed, incorporation of the course “Related arts” into the curriculum of art departments of higher educational institutions is suggested and grounded.