ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондаренко, Т. М. | |
dc.contributor.author | Гринько, В. О. | |
dc.date.accessioned | 2020-10-28T07:05:08Z | |
dc.date.available | 2020-10-28T07:05:08Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Бондаренко, Т. М. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах неперервної освіти / Т. М. Бондаренко, В. О. Гринько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. − Вип. 25. − С. 18-22. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31541 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано сутність поняття “неперервна освіта”, виокремлено напрями вирішення проблеми формування готовності майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах неперервної освіти, розглянуто діяльність творчого об’єднання “Університет розвитку” як один із шляхів, спрямованих на забезпечення взаємозв’язку між результатами вузівської освіти і змістом подальшого підвищення кваліфікації фахівців. | ua |
dc.description.abstract | В статье проанализировано сущность понятия “непрерывное образование”, выделены направления решения проблемы формирования готовности будущих учителей начальных классов к профессиональной деятельности в условиях непрерывного образования, рассмотрена деятельность творческого объединения “Университет развития” как один из путей, направленных на обеспечение взаимосвязи между результатами вузовского образования и содержанием дальнейшего повышения квалификации специалистов. | ua |
dc.description.abstract | The essence of the concept of “continuous education” is analyzed, the areas of solving the problem of the formation of future elementary school teachers’ readiness for the professional activity in terms of continuing education are determined, the activity of the creative association “University of Development” as a way to ensure interconnection between the results of higher education and the meaning of experts’ further training is discussed in the article. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | медіаосвіта | ua |
dc.subject | медіаосвітній простір | ua |
dc.subject | неперервна освіта | ua |
dc.subject | професійна діяльність | ua |
dc.subject | веб-квест технологія | ua |
dc.subject | комп’ютерні навчальні програми | ua |
dc.subject | самостійна робота студентів | ua |
dc.subject | організаційно-педагогічні форми | ua |
dc.subject | готовність | ua |
dc.subject | формування готовності педагогів до самоосвіти | ua |
dc.subject | формування досвіду самоосвітньої діяльності | ua |
dc.subject | розвиток професійної компетентності | ua |
dc.subject | медиаобразование | ua |
dc.subject | медиаобразовательное пространство | ua |
dc.subject | непрерывное образование | ua |
dc.subject | профессиональная деятельность | ua |
dc.subject | веб-квест технология | ua |
dc.subject | компьютерные учебные программы | ua |
dc.subject | самостоятельная работа студентов | ua |
dc.subject | организационно-педагогические формы | ua |
dc.subject | готовность | ua |
dc.subject | формирование готовности педагогов к самообразованию | ua |
dc.subject | формирование опыта самообразовательной деятельности | ua |
dc.subject | развитие профессиональной компетентности | ua |
dc.subject | mediaeducation | ua |
dc.subject | media-educational space | ua |
dc.subject | continuous education | ua |
dc.subject | professional activity | ua |
dc.subject | web-quest technology | ua |
dc.subject | computer training programs | ua |
dc.subject | self-study of the students | ua |
dc.subject | organizational and pedagogical forms | ua |
dc.subject | readiness | ua |
dc.subject | the formation of teachers’ readiness for self-education | ua |
dc.subject | the development of professional competence | ua |
dc.subject.classification | 378.147:373.3.011.3-051 | ua |
dc.title | Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах неперервної освіти | ua |
dc.title.alternative | The formation of future elementary school teachers’ readiness for the professional activity in terms of continuous education | ua |
dc.type | Article | ua |