Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах неперервної освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бондаренко, Т. М.
dc.contributor.author Гринько, В. О.
dc.date.accessioned 2020-10-28T07:05:08Z
dc.date.available 2020-10-28T07:05:08Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Бондаренко, Т. М. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах неперервної освіти / Т. М. Бондаренко, В. О. Гринько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. − Вип. 25. − С. 18-22. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31541
dc.description.abstract У статті проаналізовано сутність поняття “неперервна освіта”, виокремлено напрями вирішення проблеми формування готовності майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах неперервної освіти, розглянуто діяльність творчого об’єднання “Університет розвитку” як один із шляхів, спрямованих на забезпечення взаємозв’язку між результатами вузівської освіти і змістом подальшого підвищення кваліфікації фахівців. ua
dc.description.abstract В статье проанализировано сущность понятия “непрерывное образование”, выделены направления решения проблемы формирования готовности будущих учителей начальных классов к профессиональной деятельности в условиях непрерывного образования, рассмотрена деятельность творческого объединения “Университет развития” как один из путей, направленных на обеспечение взаимосвязи между результатами вузовского образования и содержанием дальнейшего повышения квалификации специалистов. ua
dc.description.abstract The essence of the concept of “continuous education” is analyzed, the areas of solving the problem of the formation of future elementary school teachers’ readiness for the professional activity in terms of continuing education are determined, the activity of the creative association “University of Development” as a way to ensure interconnection between the results of higher education and the meaning of experts’ further training is discussed in the article. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject медіаосвіта ua
dc.subject медіаосвітній простір ua
dc.subject неперервна освіта ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject веб-квест технологія ua
dc.subject комп’ютерні навчальні програми ua
dc.subject самостійна робота студентів ua
dc.subject організаційно-педагогічні форми ua
dc.subject готовність ua
dc.subject формування готовності педагогів до самоосвіти ua
dc.subject формування досвіду самоосвітньої діяльності ua
dc.subject розвиток професійної компетентності ua
dc.subject медиаобразование ua
dc.subject медиаобразовательное пространство ua
dc.subject непрерывное образование ua
dc.subject профессиональная деятельность ua
dc.subject веб-квест технология ua
dc.subject компьютерные учебные программы ua
dc.subject самостоятельная работа студентов ua
dc.subject организационно-педагогические формы ua
dc.subject готовность ua
dc.subject формирование готовности педагогов к самообразованию ua
dc.subject формирование опыта самообразовательной деятельности ua
dc.subject развитие профессиональной компетентности ua
dc.subject mediaeducation ua
dc.subject media-educational space ua
dc.subject continuous education ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject web-quest technology ua
dc.subject computer training programs ua
dc.subject self-study of the students ua
dc.subject organizational and pedagogical forms ua
dc.subject readiness ua
dc.subject the formation of teachers’ readiness for self-education ua
dc.subject the development of professional competence ua
dc.subject.classification 378.147:373.3.011.3-051 ua
dc.title Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах неперервної освіти ua
dc.title.alternative The formation of future elementary school teachers’ readiness for the professional activity in terms of continuous education ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics