Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Influence on emotional sphere of future teacher’s personality in the process of it’s general pedagogical teacher training ( practical aspect)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kaplinskyi, V. V.
dc.contributor.author Svyshch, N. M.
dc.contributor.author Grytsyk, N. V.
dc.date.accessioned 2020-10-28T06:22:50Z
dc.date.available 2020-10-28T06:22:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Kaplinskyi V. V. Influence on emotional sphere of future teacher’s personality in the process of it’s general pedagogical teacher training ( practical aspect) / V. V. Kaplinskyi, N. M. Svyshch, N. V. Grytsyk // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 5 (125). – С. 9-18. - DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2020.5(125).01 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31528
dc.description.abstract The process of studying pedagogical disciplines in this direction almost wasn‟t researched. But the disciplines of the pedagogical cycle next to literature, history, culture hide in themselves an extraordinary educational potential, which under certain conditions could be aimed at successfully forming the future teacher‟s personality. This determines the relevance of the topic we have chosen. The educational process provides a consequence when its semantic component is evaluated not only through “the eyes of the curriculum”, but also through “the eyes of students”, their interests, the problems concerning them, needs, and value orientations. With this approach, it ceases to be a purely cognitive process, becoming personally significant. However, a successful consequence must be preceded, the purpose is set - the teacher's content focus of and actions are not only on the instrumental sphere of personality, but also necessarily on motivational value. Such a purpose becomes the compass that directs its action to the result (those positive changes in the structure of the personality that are a productive consequence). ua
dc.description.abstract Процес вивчення педагогічних дисциплін в цьому напрямку майже не досліджувався. Натомість дисципліни педагогічного циклу поряд з літературою, історією, культурою, приховують в собі неабиякий виховний потенціал, який за певних умов міг би бути спрямованим на успішне формування особистості майбутнього вчителя. Це і зумовлює актуальність обраної нами теми. Навчально-виховний процес забезпечує післядію тоді, коли його змістовий компонент оцінюється не лише «очима навчальної програми», а і «очима студентів», їх інтересів, проблем, що їх хвилюють, потреб, ціннісних орієнтацій. При такому підході він перестає бути чисто пізнавальним процесом, стаючи особистісно значущим. Однак успішній післядії має передувати чітко поставлена ціль – націленість змісту і дій викладача не тільки на інструментальну сферу особистості, а і обов‟язково на мотиваційно-ціннісну. Така ціль і стає тим компасом, який спрямовує його дії на результат (ті позитивні зміни в структурі особистості, які і являють собою продуктивну післядію). ua
dc.description.abstract Процесс изучения педагогических дисциплин в этом направлении почти не исследовался. Зато дисциплины педагогического цикла наряду с литературой, историей, культурой, скрывают в себе большой воспитательный потенциал, который при определенных условиях мог бы быть направленным на успешное формирование личности будущего учителя. Это и обуславливает актуальность выбранной нами темы. Учебно-воспитательный процесс обеспечивает последействие тогда, когда его содержательный компонент оценивается не только «глазами учебной программы», а и «глазами студентов», их интересов, проблем, которые волнуют, потребностей, ценностных ориентаций. При таком подходе он перестает быть чисто познавательным процессом, становясь личностно значимым. Однако успешной последействия должно предшествовать четко поставленная цель - нацеленность содержания и действий преподавателя не только на инструментальную сферу личности, а и обязательно на мотивационно-ценностную. Такая цель и становится тем компасом, который направляет его действия на результат (те положительные изменения в структуре личности, и представляют собой производительную последействие). ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject pedagogical disciplines ua
dc.subject educational potential ua
dc.subject personality formation ua
dc.subject future teacher ua
dc.subject value orientations ua
dc.subject productive aftereffect ua
dc.subject педагогічні дисципліни ua
dc.subject виховний потенціал ua
dc.subject формування особистості ua
dc.subject майбутній учитель ua
dc.subject ціннісні орієнтації ua
dc.subject продуктивна післядія ua
dc.subject педагогические дисциплины ua
dc.subject воспитательный потенциал ua
dc.subject формирование личности ua
dc.subject будущий учитель ua
dc.subject ценностные ориентации ua
dc.subject продуктивное последействие ua
dc.title Influence on emotional sphere of future teacher’s personality in the process of it’s general pedagogical teacher training ( practical aspect) ua
dc.title.alternative Вплив на емоційну сферу особистості майбутнього вчетеля в процесі загальнопедагогічної підготовки (практичний аспект) ua
dc.title.alternative Воздействие на эмоциональную сферу личности будущего учителя в процессе общепедагогической подготовки (практический аспект) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу