ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кольцова, Н. І. | |
dc.contributor.author | Ужеліна, О. М. | |
dc.contributor.author | Полюхович, Л. І. | |
dc.contributor.author | Красушина, Т. М. | |
dc.date.accessioned | 2020-10-27T07:07:36Z | |
dc.date.available | 2020-10-27T07:07:36Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Впровадження здоров’язбережувальних методів фізичної культури в систему виховання дошкільників в умовах сім’ї / Н. І. Кольцова, О. М. Ужеліна, Л. І. Полюхович, Т. М. Красушина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 3 (123). - С. 89-93. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2020.3(123).17. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31495 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються проблеми впровадження здоров’язбережувальних методів фізичної культури в систему виховання дошкільників в умовах сім’ї. Визначено теоретичні та емпіричні методи наукового дослідження: аналіз медико-біологічної, психолого-педагогічної, методичної літератури з впровадження здоров’язбережувальних методів фізичної культури в систему виховання дошкільників в умовах сім’ї. Досліджено, що здоров’язбережувальні методи – це: умови навчання дитини в дошкільному навчальному закладі (відсутність стресу, адекватність вимог і методик навчання та виховання); раціональна організація навчально-виховного процесу (з урахуванням вікових, статевих, індивідуальних особливостей і гігієнічних вимог); відповідність навчального та фізичного навантаження віковим можливостям дитини; необхідний, достатній і раціонально організований руховий режим. Доведено, що для досягнення цілей здоров’язбережувальних методів фізичної культури необхідно визначити основні засоби навчання: засоби рухової спрямованості, оздоровчі сили природи; гігієнічні. Їх комплексне використання дає змогу вирішувати завдання педагогіки оздоровлення. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются проблемы внедрения здоровьесохраняющих методов физической культуры в системе воспитания дошкольников в условиях семьи. Определены теоретические и эмпирические методы научного исследования: анализ медикобиологической, психолого-педагогической, методической литературы по внедрению здоровьесохраняющих методов физической культуры в системе воспитания дошкольников в условиях семьи. Доказано, что здоровьесохраняющие методы - это: условия обучения ребенка в дошкольном учебном заведении (отсутствие стресса, адекватность требований и методик обучения и воспитания); рациональная организация учебно-воспитательного процесса (с учетом возрастных, половых, индивидуальных особенностей и гигиенических требований) соответствие учебного и физической нагрузки возрастным возможностям ребенка; необходим, достаточный и рационально организованный двигательный режим. Доказано, что для достижения целей здоровьесохраняющих методов физической культуры необходимо определить основные средства обучения: средства двигательной направленности, оздоровительные силы природы; гигиеничны. Их комплексное использование позволяет решать задачи педагогики оздоровления. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the problems of introducing health-saving methods of physical culture into the system of children under school age education in the family. Theoretical and empirical methods of scientific research are determined: analysis of medical-biological, psychological-pedagogical, methodical literature on the introduction of health-saving methods of physical culture into the system of preschool education in the family. It has been researched that health-saving methods are: the conditions of education of the child in the preschool educational institution (absence of stress, adequacy of requirements and methods of education and upbringing); rational organization of the educational process (taking into account age, sex, individual characteristics and hygienic requirements); conformity of educational and physical activity to the child's age; necessary, sufficient and rationally organized motor mode. It is proved that in order to achieve the goals of health-saving methods of physical culture it is necessary to define the basic means of training: means of motor orientation, health forces of nature; hygienic. Their complex use allows solving problems of pedagogy of health. In the current literature and practice, health education systems are focused on addressing issues such as: protecting and promoting the health of children; creation of optimum models of planning of educational process, based on the proportional combination of educational load and various types of rest, including active ones; formation of healthy lifestyles in the minds of children and educators. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | здоров’язбережувальні методи | ua |
dc.subject | фізична культура | ua |
dc.subject | дошкільники | ua |
dc.subject | вікові зміни | ua |
dc.subject | здоровьесохраняющие методы | ua |
dc.subject | физическая культура | ua |
dc.subject | дошкольники | ua |
dc.subject | возрастные изменения | ua |
dc.subject | health-saving methods | ua |
dc.subject | physical education | ua |
dc.subject | children under school age education | ua |
dc.subject | age-related changes | ua |
dc.subject.classification | 37.018.1.015.3:796.011.3-053.4 | ua |
dc.title | Впровадження здоров’язбережувальних методів фізичної культури в систему виховання дошкільників в умовах сім’ї | ua |
dc.title.alternative | Внедрение здоровьесохраняющих методов физической культуры в систему воспитания дошкольников в условиях семьи | ua |
dc.title.alternative | The introducing health-saving methods of physical culture into the system of children under school age education in the family | ua |
dc.type | Article | ua |