Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Впровадження здоров’язбережувальних методів фізичної культури в систему виховання дошкільників в умовах сім’ї

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кольцова, Н. І.
dc.contributor.author Ужеліна, О. М.
dc.contributor.author Полюхович, Л. І.
dc.contributor.author Красушина, Т. М.
dc.date.accessioned 2020-10-27T07:07:36Z
dc.date.available 2020-10-27T07:07:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Впровадження здоров’язбережувальних методів фізичної культури в систему виховання дошкільників в умовах сім’ї / Н. І. Кольцова, О. М. Ужеліна, Л. І. Полюхович, Т. М. Красушина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 3 (123). - С. 89-93. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2020.3(123).17. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31495
dc.description.abstract У статті розглядаються проблеми впровадження здоров’язбережувальних методів фізичної культури в систему виховання дошкільників в умовах сім’ї. Визначено теоретичні та емпіричні методи наукового дослідження: аналіз медико-біологічної, психолого-педагогічної, методичної літератури з впровадження здоров’язбережувальних методів фізичної культури в систему виховання дошкільників в умовах сім’ї. Досліджено, що здоров’язбережувальні методи – це: умови навчання дитини в дошкільному навчальному закладі (відсутність стресу, адекватність вимог і методик навчання та виховання); раціональна організація навчально-виховного процесу (з урахуванням вікових, статевих, індивідуальних особливостей і гігієнічних вимог); відповідність навчального та фізичного навантаження віковим можливостям дитини; необхідний, достатній і раціонально організований руховий режим. Доведено, що для досягнення цілей здоров’язбережувальних методів фізичної культури необхідно визначити основні засоби навчання: засоби рухової спрямованості, оздоровчі сили природи; гігієнічні. Їх комплексне використання дає змогу вирішувати завдання педагогіки оздоровлення. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются проблемы внедрения здоровьесохраняющих методов физической культуры в системе воспитания дошкольников в условиях семьи. Определены теоретические и эмпирические методы научного исследования: анализ медикобиологической, психолого-педагогической, методической литературы по внедрению здоровьесохраняющих методов физической культуры в системе воспитания дошкольников в условиях семьи. Доказано, что здоровьесохраняющие методы - это: условия обучения ребенка в дошкольном учебном заведении (отсутствие стресса, адекватность требований и методик обучения и воспитания); рациональная организация учебно-воспитательного процесса (с учетом возрастных, половых, индивидуальных особенностей и гигиенических требований) соответствие учебного и физической нагрузки возрастным возможностям ребенка; необходим, достаточный и рационально организованный двигательный режим. Доказано, что для достижения целей здоровьесохраняющих методов физической культуры необходимо определить основные средства обучения: средства двигательной направленности, оздоровительные силы природы; гигиеничны. Их комплексное использование позволяет решать задачи педагогики оздоровления. ua
dc.description.abstract The article deals with the problems of introducing health-saving methods of physical culture into the system of children under school age education in the family. Theoretical and empirical methods of scientific research are determined: analysis of medical-biological, psychological-pedagogical, methodical literature on the introduction of health-saving methods of physical culture into the system of preschool education in the family. It has been researched that health-saving methods are: the conditions of education of the child in the preschool educational institution (absence of stress, adequacy of requirements and methods of education and upbringing); rational organization of the educational process (taking into account age, sex, individual characteristics and hygienic requirements); conformity of educational and physical activity to the child's age; necessary, sufficient and rationally organized motor mode. It is proved that in order to achieve the goals of health-saving methods of physical culture it is necessary to define the basic means of training: means of motor orientation, health forces of nature; hygienic. Their complex use allows solving problems of pedagogy of health. In the current literature and practice, health education systems are focused on addressing issues such as: protecting and promoting the health of children; creation of optimum models of planning of educational process, based on the proportional combination of educational load and various types of rest, including active ones; formation of healthy lifestyles in the minds of children and educators. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject здоров’язбережувальні методи ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject дошкільники ua
dc.subject вікові зміни ua
dc.subject здоровьесохраняющие методы ua
dc.subject физическая культура ua
dc.subject дошкольники ua
dc.subject возрастные изменения ua
dc.subject health-saving methods ua
dc.subject physical education ua
dc.subject children under school age education ua
dc.subject age-related changes ua
dc.subject.classification 37.018.1.015.3:796.011.3-053.4 ua
dc.title Впровадження здоров’язбережувальних методів фізичної культури в систему виховання дошкільників в умовах сім’ї ua
dc.title.alternative Внедрение здоровьесохраняющих методов физической культуры в систему воспитания дошкольников в условиях семьи ua
dc.title.alternative The introducing health-saving methods of physical culture into the system of children under school age education in the family ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics