Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Характеристика сучасного стану розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Паска, М. З.
dc.contributor.author Демченко, І. І.
dc.contributor.author Максимчук, Б. А.
dc.contributor.author Зубаль, М. В.
dc.contributor.author Шапаренко, І. Є.
dc.contributor.author Мироненко, С. Г.
dc.contributor.author Звонар, В. В.
dc.contributor.author Максимчук, І. А.
dc.date.accessioned 2020-10-27T06:54:19Z
dc.date.available 2020-10-27T06:54:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Характеристика сучасного стану розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки / М. З. Паска, І. І. Демченко, Б. А. Максимчук, М. В. Зубаль, І. Є. Шапаренко, С. Г. Мироненко, В. В. Звонар, І. А. Максимчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 3 (123). - С. 106-113. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2020.3(123).21. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31491
dc.description.abstract Важливим доекспериментальним етапом дослідження є розрізнення понять «професійна підготовка», «професійна компетентність», «професійна готовність», «професійна (особистісна) зрілість» та «професійна майстерність» у проекції на характеристики особистості студента, а також виявлення психологічних, соціометричних й анкетних даних вихованців, що в подальшому коригуватиме перебіг навчального експерименту в референтних групах. Результати констатувального етапу експерименту показали низький рівень розвитку педагогічної майстерності майбутнього учителя фізичної культури. Виявлено низку недоліків, що ускладнюють процес розвитку педагогічної майстерності майбутнього учителя фізичної культури, серед яких: незначний зв’язок теорії з практикою; теоретична підготовка студентів не носить інтерактивного характеру; традиційні методи навчання у ВНЗ; обмежена кількість посібників і методичних рекомендацій щодо висвітлення значення розвитку педагогічної майстерності майбутнього учителя фізичної культури та її впливу на професійну діяльність; незначна кількість завдань, спрямованих на розвиток цієї особистісної характеристики. Це зумовлює необхідність визначення й обґрунтування педагогічних умов розвитку педагогічної майстерності майбутнього учителя фізичної культури, розроблення моделі. ua
dc.description.abstract Важным доэкспериментальным этапом исследования является различие понятий «профессиональная подготовка», «профессиональная компетентность», «профессиональная готовность», «профессиональное (личностная) зрелость» и «профессиональное мастерство» в проекции на характеристики личности студента, а также выявление психологических, социометрических и личных данных воспитанников, которые в дальнейшем будут корректировать ход учебного эксперимента в референтных группах. Результаты констатирующего этапа эксперимента показали низкий уровень развития педагогического мастерства будущего учителя физической культуры. Выявлен ряд недостатков, затрудняющих процесс развития педагогического мастерства будущего учителя физической культуры, среди которых: незначительная связь теории с практикой; теоретическая подготовка студентов не носит интерактивного характера; традиционные методы обучения в вузе; ограниченное количество пособий и методических рекомендаций по освещению значение развитию педагогического мастерства будущего учителя физической культуры и ее влияния на профессиональную деятельность; незначительное количество задач, направленных на развитие этой личностной характеристики. Это вызывает необходимость определения и обоснования педагогических условий развития педагогического мастерства будущего учителя физической культуры, разработка модели. ua
dc.description.abstract The important pre-experimental stage of the research is the difference among the concepts of “professional training”, “professional competence”, “professional preparedness”, “professional (personal) maturity” and “professional skill” in the projection on characteristics of the student's personality, and also the identification of psychological, sociometric and personal data of pupils who will later correct the course of the educational experiment in reference groups. The purpose is to provide theoretical and methodological prove of the current state of pedagogical skills development of future physical education teachers in the process of professional training. The sociological survey, conducted among students and teachers of Mykhailo Kotsyubynskyi Vinnytsia State Pedagogical University for the key question “Which teacher have pedagogical skills?”, made it possible to distinguish several dominants that are expressed by such concepts: knowledge, skills, abilities, experience, extraordinary, approach, personality, development and own example. However, the results of the recording stage of the experiment showed a low level of pedagogical skills development of a future physical education teacher. A number of shortcomings were identified that complicates the pedagogical skills development of a future physical education teacher, including a slight connection between theory and practice; theoretical training of students isn’t interactive; traditional methods of study at HEI; a limited number of manuals and methodological recommendations for highlighting the importance of developing the pedagogical skills of a future physical education teacher and its impact on professional activities; a small number of tasks aimed at developing this personal characteristic. This causes the need to determine and substantiate the pedagogical conditions for the pedagogical skills development of a future physical education teacher, the development of a model. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject професійна готовність ua
dc.subject професійна (особистісна) зрілість ua
dc.subject професійна майстерність ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject профессиональная готовность ua
dc.subject профессиональная (личностная) зрелость ua
dc.subject профессиональное мастерство ua
dc.subject professional training ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject professional preparedness ua
dc.subject professional (personal) maturity ua
dc.subject professional skill ua
dc.title Характеристика сучасного стану розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки ua
dc.title.alternative Характеристика современного состояния развития педагогического мастерства будущих учителей физической культуры в процессе профессиональной подготовки ua
dc.title.alternative Characteristics of the current state of the pedagogical skills development of future physical education teachers in the process of professional training ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу