Мета дослідження – визначити ефективність впливу фітнес-занять з елементами спортивних танців на розвиток координаційних здібностей у дітей 6-8 років, виявити взаємозв’язок між оздоровчими заняттями з елементами спортивних танців та показниками фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження – теоретичний аналіз спеціальної науково-методичної літератури та документальних матеріалів, антропометричні методи дослідження, педагогічні методи (експеримент, спостереження, тестування фізичної підготовленості), методи математичної статистики. До антропометричних досліджень були залучені діти 6-8 років, які займаються фітнесом з елементами спортивних танців (24 особи). За допомогою педагогічних методів було визначено вплив занять з оздоровчого фітнесу з елементами спортивних танців на розвиток координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку. В результаті дослідження визначено вік, у якому найбільше залучено дітей дошкільного віку до занять дитячим фітнесом з елементами спортивних танців. Встановлено взаємозв’язокміж оздоровчими заняттями з елементами спортивного танцю та показниками фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку. Визначено чинники, що позитивно впливають на розвиток координаційних здібностейу дітей молодшого шкільного віку, які займаються фітнесом з елементами спортивних танців. За результатами експерименту встановлено, що заняття з фітнесу з елементами спортивного танцю значно сприяють розвитку координаційних здібностей у дітей молодшого шкільного віку.
Цель исследования - определить эффективность воздействия фитнес-занятий с элементами спортивных танцев на развитие координационных способностей у детей 6-8 лет, выявить взаимосвязь между оздоровительными занятиями с элементами спортивных танцев и показателями физического развития детей младшего школьного возраста. Методы исследования - теоретический анализ специальной научно-методической литературы и документальных материалов, антропометрические методы исследования, педагогические методы (эксперимент, наблюдение, тестирование физической подготовленности), методы математической статистики. К антропометрических исследований были привлечены дети 6-8 лет, которые занимаются фитнесом с элементами спортивных танцев (24 человека). С помощью педагогических методов было определено влияние занятий по оздоровительному фитнесу с элементами спортивных танцев на развитие координационных способностей детей младшего школьного возраста. В результате исследования определен возраст, в котором больше всего привлечено детей дошкольного возраста к занятиям детским фитнесом с элементами спортивных танцев. Установлена взаимосвязь оздоровительными занятиями с элементами спортивного танца и показателями физического развития детей младшего школьного возраста. Определены факторы, положительно влияющие на развитие координационных способностей и детей младшего школьного возраста, занимающихся фитнесом с элементами спортивных танцев. По результатам эксперимента установлено, что занятия по фитнесу с элементами спортивного танца значительно способствуют развитию координационных способностей у детей младшего школьного возраста.
The purpose of the study is to determine the effectiveness of the impact of fitness classes with elements of sports dancing on the development of coordination abilities in children 6-8 years, to identify the relationship between wellness activities with elements of sports dance and indicators of physical development of older preschool children. Research methods - theoretical analysis of special scientific and methodological literature and documentary materials, anthropometric research methods, pedagogical methods (experiment, observation, fitness testing), methods of mathematical statistics. Anthropometric studies involved children 6-8 years of age engaged in fitness with elements of sports dancing (24 people). By means of pedagogical methods, the influence of wellness fitness classes with elements of sports dances on the development of coordination abilities of older preschool children was determined. The study identified the age at which children of pre-school age are most involved in exercising children's fitness with elements of sports dancing. The relationship between wellness activities with elements of sports dance and indicators of physical development of older preschool children is established. The factors that positively influence the development of coordination abilities of older preschool children engaged in fitness with elements of sports dance have been identified. According to the results of the experiment, it was found that fitness classes with elements of sports dance significantly contribute to the development of coordination abilities in children of older preschool age.