Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Створення ситуації успіху на заняттях з гуманітарних дисциплін – передумова гуманізації освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сакун, А. В.
dc.contributor.author Кадлубович, Т. І.
dc.contributor.author Черняк, Д. С.
dc.date.accessioned 2020-10-21T14:33:26Z
dc.date.available 2020-10-21T14:33:26Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сакун, А. В. Створення ситуації успіху на заняттях з гуманітарних дисциплін – передумова гуманізації освіти / А. В. Сакун, Т. І. Кадлубович, Д. С. Черняк // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 25 (7-8). – С. 48-57. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.25(7-8)-4. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31335
dc.description.abstract Проблема успіху, успішності стала актуальною на початку ХХІ століття. Кожна людина прагне досягнути успіху, бути впевненою у собі та завтрашньому дні. Успішність визнається однією з потреб особистості. Реформування сучасної освіти покликане зробити її людиноцентричною, ефективною, наближеною до практичних потреб людини, яка навчається. Гуманізація освіти неможлива без створення ситуацій успіху під час навчання. Такі ситуації активізують пізнавальну мотивацію людини, розкривають її творчий потенціал, роблять людину сильною та впевненою. Для створення ситуацій успіху викладачі використовують різноманітні методи та засоби, які активізують пізнавальну діяльність студентів. ua
dc.description.abstract The problem of success became relevant at the beginning of the XXI century. Everyone strives to succeed, to be confident in themselves and in the future. Success is recognized as one of the needs of the individual. Reforming modern education is designed to make it human-centered, effective, close to the practical needs of the learner. The humanization of education is impossible without creating situations of success in learning. Such situations activate a person's cognitive motivation, reveal his creative potential, make a person strong and confident. To create situations of success, teachers use a variety of methods and tools that enhance the cognitive activity of students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» ua
dc.subject ситуація успіху ua
dc.subject гуманізація ua
dc.subject успіх ua
dc.subject навчання ua
dc.subject пізнавальна діяльність ua
dc.subject особистість ua
dc.subject situation of success ua
dc.subject humanization ua
dc.subject success ua
dc.subject learning ua
dc.subject cognitive activity ua
dc.subject personality ua
dc.subject.classification 378.016:3 ua
dc.title Створення ситуації успіху на заняттях з гуманітарних дисциплін – передумова гуманізації освіти ua
dc.title.alternative Creating the situation of success in the human sciences – a prerequisite for the humanization of education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу