ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондар, О. М. | |
dc.contributor.author | Литвиненко, Ю. В. | |
dc.contributor.author | Іваніцький, Р. Б. | |
dc.contributor.author | Босакевич, М. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-10-19T13:59:30Z | |
dc.date.available | 2020-10-19T13:59:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Аналітичне узагальнення проблеми формування та удосконалення координаційних здібностей школярів із депривацією сенсорних систем у процесі фізичного виховання / О. М. Бондар, Ю. В. Литвиненко, Р. Б. Іваніцький, М. В. Босакевич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 2 (122). - С. 16-19. DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2020.2(122).03 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31273 | |
dc.description.abstract | Порушення в системі аналізаторів тягне за собою не тільки ізольоване «виключення» одного органу чуття, але і дефект всього ходу розвитку дитини. З усіх видів рухових здібностей найбільш порушеними є координаційні, так як їх розвиток здійснюється на основі недостатньої функціональної сформованості сенсорних систем, що беруть участь в управлінні рухами. Важливо відзначити, що порушення в розвитку координаційних здібностей у дітей із сенсорною депривацією найбільш яскраво виражені в дошкільному та молодшому шкільному віці. Порушення всіх видів координаційних здібностей у дітей із сенсорною депривацією практично неминучі, але їх можливо і необхідно коригувати і розвивати в процесі занять адаптивною фізичною культурою. Засоби адаптивного фізичного виховання для вирішення корекційних завдань підбираються відповідно до рухових і сенсорних можливостей школярів. | ua |
dc.description.abstract | Нарушение в системе анализаторов влечет за собой не только изолированное «исключение» одного органа чувств, но и дефект всего хода развития ребенка. Из всех видов двигательных способностей наиболее нарушенными являются координационные, так как их развитие осуществляется на основе недостаточной функциональной сформированности сенсорных систем, участвующих в управлении движениями. Важно отметить, что нарушения в развитии координационных способностей у детей с сенсорной депривацией наиболее ярко выражены в дошкольном и младшем школьном возрасте. Нарушения всех видов координационных способностей у детей с сенсорной депривацией практически неизбежны, но их возможно и необходимо корректировать и развивать в процессе занятий адаптивной физической культурой. В Средства адаптивного физического воспитания для решения коррекционных задач подбираются в соответствии с двигательными и сенсорными возможностями школьников. | ua |
dc.description.abstract | Child's health is a serious problem. According to official statistics, the number of healthy children is declining in all age and gender groups. Impairment in the system of analyzers entails not only an isolated "exclusion" of one sense organ, but also a defect in the entire course of child’s development. Coordination abilities is the most impaired of all types of motor abilities, since their development is carried out on the basis of insufficient functional formation of sensory systems involved in motion control. It is important to note that disorders in the development of coordination abilities in child with sensory deprivation are most pronounced in preschool and primary school age. Impairments of all types of coordination abilities in child with sensory deprivation are almost inevitable, but they can and must be corrected and developed in the process of adaptive physical education. Means of adaptive physical education for solving correction problems are selected in accordance with the student’s motor and sensory capabilities. The pedagogical impact in order to restore the impaired motor functions and to develop the motor functions that were not formed yet, involves the use of a special system of physical exercises in the training, education and development process of children with health problems. If the physical exercises are a way of active development for a healthy person, then physical education is one of the main means of eliminating disorders in the motor system for a child with developmental impairments. Therefore, the involvement of children with sensory systems deprivation in active physical education should be considered as an important link in the physical education process. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | фізичне виховання | ua |
dc.subject | школярі з сенсорною депривацією | ua |
dc.subject | координаційні здібності | ua |
dc.subject | физическое воспитание | ua |
dc.subject | школьники с сенсорной депривацией | ua |
dc.subject | координационные способности | ua |
dc.subject.classification | 796.011.3.012.2-053.5:612.821 | ua |
dc.title | Аналітичне узагальнення проблеми формування та удосконалення координаційних здібностей школярів із депривацією сенсорних систем у процесі фізичного виховання | ua |
dc.type | Article | ua |