Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Корекційне навчання учнів із особливостями інтелектуального розвитку як предмет історико-педагогічного дослідження

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Супрун, Микола Олексійович
dc.date.accessioned 2020-10-02T11:28:27Z
dc.date.available 2020-10-02T11:28:27Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Супрун М. О. Корекційне навчання учнів із особливостями інтелектуального розвитку як предмет історико-педагогічного дослідження / М. О. Супрун / Психокорекційна педагогіка : навчальний посібник : хрестоматія / За ред. В. М. Синьова. – В 2-х томах. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Том 1. - С. 20-29. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31082
dc.description.abstract Проаналізовано основні особливості процесу розвитку корекційного навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями в Україні (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.) на різних етапах суспільного розвитку Ураїни. У процесі проведення дослідження проаналізовано теоретичні основи зародження навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями, його подальший розвиток у зазначений історичний період. Висвітлено аналіз теоретичних, методичних та організаційних засад корекційного навчання розумово відсталих учнів. Визначено прогностичні можливості використання історичного досвіду в сучасних умовах суспільного розвитку. У науковий обіг введено нові історико-педагогічні документи, що сприяло більш об’єктивній оцінці процесу зародження та подальшого розвитку корекційного навчання учнів зазначеної категорії протягом другої половини ХІХ – першої половини ХХ ст. ua
dc.description.abstract The main features of the process of development of correctional education of children with mental disabilities in Ukraine (second half of the XIX - first half of the XX century) at different stages of social development of Ukraine are analyzed. It was established that the social, economical, political and cultural factors influenced the development of the correctional education of the subsidiary educational establishments’ pupils in the mentioned historical period. In the research process the theoretical background of the mentally deficient pupils’ education origination in the mentioned historical period was analyzed. The analysis of the theoretical, methodical and organizational foundations of the mentally deficient pupils’ correctional education was established. The prognostic possibilities of using a historical experience in modern conditions of public development have been determined. Presentation of the new historical-pedagogical documents to the scientific usage helps to provide more objective estimation of the mentioned category’s pupils correctional education, its origination and the following development during the second half of the XIX – the first half of the XX century. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова ua
dc.subject корекція ua
dc.subject ґенеза корекційного навчання ua
dc.subject діти з порушеннями інтелектуального розвитку ua
dc.subject correction ua
dc.subject genesis of correctional education ua
dc.subject children with intellectual disabilities ua
dc.subject.classification 376-056.36(075.8) ua
dc.title Корекційне навчання учнів із особливостями інтелектуального розвитку як предмет історико-педагогічного дослідження ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics