ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Шара, С. О. | |
dc.date.accessioned | 2012-01-04T01:18:28Z | |
dc.date.available | 2012-01-04T01:18:28Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Шара С. О. Вплив методології навчання педагогів у “Школі молодого викладача” на якість їхньої професійно педагогічної адаптації / С. О. Шара // Науковий часопис Націнального педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5, Педігогічні науки: реалії та перспективи : наукове видання / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова , 2011. - Вип. 27. - С.327-332. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/308 | |
dc.description | Shara C. O. The influence of the methodology of studing of teachers at “School of young teacher” on the quality of their professionally pedagogical adaptation. | ru_RU |
dc.description.abstract | У статті розкривається технологія і зміст навчання у “Школі молодого викладача”, які сприяють професійно-педагогічній адаптації молодих викладачів ВНЗ непедагогічного профілю. Ця технологія складається з п’яти етапів: мотиваційний (лекційний, теоретичний, інструкційний), інтенсифікації (практичний, створення бачення себе як викладача), персоналізації (варіативної практики, репетиторства, “коучингу”, наставництва), відбору (активної практики, контролю і корекції), проектування (творчих експериментів). | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье раскрывается технология и содержание обучения в “Школе молодого преподавателя”, содействующие профессионально-педагогической адаптации молодых преподавателей вузов непедагогического профиля. Данную технологию составляют пять этапов: мотивационный (лекционный, теоретический, инструкционный), интенсификации (практический, создание видения себя как преподавателя), персонализации (вариативной практики, репетиторства, “коучинга”, наставничества), отбора (активной практики, контроля и коррекции), проектирования (творческих экспериментов). | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | молодий викладач вищого навчального закладу | ru_RU |
dc.subject | професійно-педагогічна адаптація | ru_RU |
dc.subject | якість професійно-педагогічної адаптації | ru_RU |
dc.subject | технологія і зміст навчання | ru_RU |
dc.subject | Школа молодого викладача | ru_RU |
dc.subject | молодой преподаватель высшего учебного заведения | ru_RU |
dc.subject | профессионально- педагогическая адаптация | ru_RU |
dc.subject | качество профессионально-педагогической адаптации | ru_RU |
dc.subject | технология и содержание обучения | ru_RU |
dc.subject | Школа молодого преподавателя | ru_RU |
dc.title | Вплив методології навчання педагогів у “Школі молодого викладача” на якість їхньої професійно педагогічної адаптації | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |