Поступове впровадження раннього навчання однієї з іноземних мов у початкових класах – одна з
характерних рис сучасної загальноосвітньої школи. Метою статті є розгляд теоретичних засад
упровадження англомовної освіти у початкову школу в сучасній Україні. Розкрито виховну мету навчання
іноземної мови. Виокремлено практичну мету навчання іноземної мови в початковій школі. Розвивальна
мета навчання іноземної мови передбачає розвиток та удосконалення психічних процесів і здібностей учнів,
що розкрито у статті.
Накреслено завдання вчителя початкової ланки, яке полягає в тому, щоб створити умови
практичного опанування мови для кожного учня, вибрати такі методи навчання, які б дозволили кожному
учневі проявити свою активність, свою творчість; активізувати пізнавальну діяльність учня в процесі
вивчення іноземної мови.
Раскрыта воспитательная цель изучения иностранного языка. Выделена практическая цель изучения
иностранного языка в начальной школе. Развивающая цель изучения иностранного языка предусматривает
развитие и усовершенствование психических процессов и способностей учеников.
Определено задание учителя начального звена, которое заключается в том, чтобы создать условия
практического овладения языком для каждого ученика, выбрать такие методы обучения, которые бы
позволили каждому ученику проявить свою активность и творчество; активизировать познавательную
деятельность ученика в процессе изучения иностранного языка.
The developmental goal of learning a foreign language involves the development and improvement of such
mental processes and abilities of students: a) speech abilities of students; b) mental processes associated with
speech activity; c) the intellectual abilities of the student; d) social abilities of students, ie ability and readiness of
students to communicate at intercultural level; e) learning motivation of students through awareness of the
relevance and prestige of learning a foreign language, the importance of learning activities, through positive
emotions, various active methods and techniques of learning, the use of problem issues and tasks, the creation of
communicative situations, interesting educational material and its novelty, the possibility of applying knowledge,
acquired earlier.
The task of the teacher of the initial level is drawn up, which is to create conditions for the practical
mastering of language for each student, to choose such methods of teaching that would allow each student to
demonstrate their activity, their creativity; to intensify cognitive activity of a student in the process of studying a
foreign language.