ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Губарєва, Д. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-09-25T09:36:26Z | |
dc.date.available | 2020-09-25T09:36:26Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Губарєва, Д. В. Вплив соціальної компетентності на інтелектуальний показник особистості / Д. В. Губарєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 51-56. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30877 | |
dc.description.abstract | Основна ідея сучасної парадигми освіти – це формування ключових компетенцій, що тісно пов’язане з інтелектуальним розвитком особистості, адже розумовий розвиток надає можливість адаптуватися особистості під те середовище в якому вона перебуває. У статті розглянуто термін “інтелект”, види та чинники які впливають на його показники. Встановлена залежність між інтелектуальним розвитком та соціальним середовищем. Показано місце та роль соціальної компетентності у процесі формування інтелекту. | ua |
dc.description.abstract | Основная идея современной парадигмы образования – это формирование ключевых компетенций, тесно связанное с интеллектуальным развитием личности, ведь умственное развитие предоставляет возможность личности адаптироваться под ту среду, в которой она находится. В статье рассмотрен термин “интеллект”, виды и факторы, влияющие на его показатели. Установлена зависимость между интеллектуальным развитием и социальной средой. Показано место и роль социальной компетентности в процессе формирования интеллекта. | ua |
dc.description.abstract | The main idea of the modern paradigm of education is the formation of key competences. That, closely linked to the intellectual development of the individual, because mental development provides an opportunity to adapt the personality to the environment in which it is located. The article deals with the term “intelligence”, the types and factors that influence its performance. Dependence between intellectual development and social environment is established. The place and role of social competence in the process of formation of intelligence shown. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інтелект | ua |
dc.subject | види інтелекту | ua |
dc.subject | чинники інтелектуального розвитку | ua |
dc.subject | соціальна компетентність | ua |
dc.subject | рівні сформованої соціальної компетентності | ua |
dc.subject | соціальне середовище | ua |
dc.subject | интеллект | ua |
dc.subject | виды интеллекта | ua |
dc.subject | факторы интеллектуального развития | ua |
dc.subject | социальная компетентность | ua |
dc.subject | уровни сформированной социальной компетентности | ua |
dc.subject | социальная среда | ua |
dc.subject | intelligence | ua |
dc.subject | types of intelligence | ua |
dc.subject | factors of intellectual development | ua |
dc.subject | social competence | ua |
dc.subject | levels of the formed social competence | ua |
dc.subject | social environment | ua |
dc.subject.classification | 159.9.016.2:316.6-047.22 | ua |
dc.title | Вплив соціальної компетентності на інтелектуальний показник особистості | ua |
dc.title.alternative | Влияние социальной компетентности на интеллектуальный показатель личности | ua |
dc.title.alternative | Influence of social competence on the intellectual index of personality | ua |
dc.type | Article | ua |