Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив соціальної компетентності на інтелектуальний показник особистості

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Губарєва, Д. В.
dc.date.accessioned 2020-09-25T09:36:26Z
dc.date.available 2020-09-25T09:36:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Губарєва, Д. В. Вплив соціальної компетентності на інтелектуальний показник особистості / Д. В. Губарєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 51-56. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30877
dc.description.abstract Основна ідея сучасної парадигми освіти – це формування ключових компетенцій, що тісно пов’язане з інтелектуальним розвитком особистості, адже розумовий розвиток надає можливість адаптуватися особистості під те середовище в якому вона перебуває. У статті розглянуто термін “інтелект”, види та чинники які впливають на його показники. Встановлена залежність між інтелектуальним розвитком та соціальним середовищем. Показано місце та роль соціальної компетентності у процесі формування інтелекту. ua
dc.description.abstract Основная идея современной парадигмы образования – это формирование ключевых компетенций, тесно связанное с интеллектуальным развитием личности, ведь умственное развитие предоставляет возможность личности адаптироваться под ту среду, в которой она находится. В статье рассмотрен термин “интеллект”, виды и факторы, влияющие на его показатели. Установлена зависимость между интеллектуальным развитием и социальной средой. Показано место и роль социальной компетентности в процессе формирования интеллекта. ua
dc.description.abstract The main idea of the modern paradigm of education is the formation of key competences. That, closely linked to the intellectual development of the individual, because mental development provides an opportunity to adapt the personality to the environment in which it is located. The article deals with the term “intelligence”, the types and factors that influence its performance. Dependence between intellectual development and social environment is established. The place and role of social competence in the process of formation of intelligence shown. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтелект ua
dc.subject види інтелекту ua
dc.subject чинники інтелектуального розвитку ua
dc.subject соціальна компетентність ua
dc.subject рівні сформованої соціальної компетентності ua
dc.subject соціальне середовище ua
dc.subject интеллект ua
dc.subject виды интеллекта ua
dc.subject факторы интеллектуального развития ua
dc.subject социальная компетентность ua
dc.subject уровни сформированной социальной компетентности ua
dc.subject социальная среда ua
dc.subject intelligence ua
dc.subject types of intelligence ua
dc.subject factors of intellectual development ua
dc.subject social competence ua
dc.subject levels of the formed social competence ua
dc.subject social environment ua
dc.subject.classification 159.9.016.2:316.6-047.22 ua
dc.title Вплив соціальної компетентності на інтелектуальний показник особистості ua
dc.title.alternative Влияние социальной компетентности на интеллектуальный показатель личности ua
dc.title.alternative Influence of social competence on the intellectual index of personality ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу