В статті проведений аналіз поглядів В. О. Сухомлинського на значення дослідження в педагогічній діяльності вчителя початкової школи. Визначено, що наукове дослідження є обов’язкової складовою педагогічної діяльності, а дослідницькі вміння та пошукова винахідливість важливою якістю вчителя.
Проведений аналіз педагогічної спадщини видатного педагога дозволив не лише проаналізувати дослідницьку складову професії вчителя, а визначити особливості її використання на практиці Павлиської школи.
В статье проведён анализ взглядов В. А. Сухомлинского на значение исследования в педагогической деятельности учителя начальной школы. Определенно, что научное исследование есть обязательной составляющей педагогической деятельности, а исследовательские навыки и поисковая изобретательность
важным качеством учителя. Проведенный анализ педагогического наследия выдающегося педагога позволил не только проанализировать исследовательскую составляющую профессии учителя, а определить особенности ее использования на практике Павлиской школы.
The article analyzes Vasyl Sukhomlynsky’s views on the importance of the research in primary school teachers’ pedagogical activity. It has been determined that scientific research is a necessary component of pedagogical activity, whilst research skills and inventive faculty are important qualities for a teacher. The analysis of the prominent educator’s pedagogical heritage has offered a means not only for analyzing the research component of the teaching profession, but also for determining the special features of its application in the practice of the Pavlysh School.