ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Самчук, З. Ф. | |
dc.date.accessioned | 2020-09-17T08:32:47Z | |
dc.date.available | 2020-09-17T08:32:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Самчук, З. Ф. Текст політики на тлі цивілізаційних контекстів і підтекстів як відсутній елемент освітнього дискурсу / З. Ф. Самчук // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 24 (6). – С. 7-22. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.24(6)-1. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30797 | |
dc.description.abstract | Політика як сукупність практик і дискурсів щодо оптимального впорядкування суспільної життєдіяльності набуває ознак певного тексту – з усіма його особливостями й закономірностями. Сутність дослідницького завдання полягає в забезпеченні цивілізаційної контекстуальності й підтекстуальності політики інструментарієм повноцінного освітнього дискурсу, який не послуговуватиметься «готовими істинами в останній інстанції», а намагатиметься освоїти непростий рельєф цього предметного поля у спосіб повноцінного дискурсу, критичного аналізу і системної рефлексії. Загалом доводиться констатувати, що освітня сфера віддзеркалює політичну дійсність доволі формально й пасивно – на рівні констатувальних, а не дискурсивних практик. Опосередкованим наслідком цього недоліку є той безперечний факт, що політизація інтелектуальної сфери відбувається значно інтенсивніше, ніж інтелектуалізація політичної сфери. Загалом окреслена дослідницька проблематика є багатоманітною і поліаспектною та окреслює лише контури грандіозної за своїм обсягом і суспільно-політичними наслідками проблеми і потреби. | ua |
dc.description.abstract | Politics as a set of practices and discourses regarding the optimal ordering of public life acquires signs of a certain text with all its features and regularities. The of research task lies in providing the civilizational context and subtext of policy by instruments of full educational discourse, that will not use "finished truths in the last instance", and will try to learn the difficult relief of this subject field in the way of full discourse, critical analysis and systematic reflection. In general, it must be noted that the educational sphere reflects political reality quite formally and passively at the level of stating rather than discursive practices. An indirect consequence of this disadvantage is the undeniable fact that the politicization of the intellectual sphere is much more intense than the intellectualization of the political sphere. In general, the research problems are diverse and multidimensional, and they define only the contours of the problem and need that are enormous in scope as well as social and political consequences. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» | ua |
dc.subject | політика як текст | ua |
dc.subject | фактори еволюціонування політичних практик | ua |
dc.subject | цивілізаційна зумовленість | ua |
dc.subject | культурно-цивілізаційна стереотипність | ua |
dc.subject | геополітичні аналогії | ua |
dc.subject | причинно-наслідкові зв’язки | ua |
dc.subject | politics as text | ua |
dc.subject | evolutionary factors of political practices | ua |
dc.subject | civilizational conditionality | ua |
dc.subject | cultural and civilizational stereotype | ua |
dc.subject | geopolitical analogies | ua |
dc.subject | causal links | ua |
dc.subject.classification | 37.013.3:32-029:1 | ua |
dc.title | Текст політики на тлі цивілізаційних контекстів і підтекстів як відсутній елемент освітнього дискурсу | ua |
dc.title.alternative | Text of policy in the background of civilizational contexts and subtexts as a missing element of educational discourse | ua |
dc.type | Article | ua |