Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Текст політики на тлі цивілізаційних контекстів і підтекстів як відсутній елемент освітнього дискурсу

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Самчук, З. Ф.
dc.date.accessioned 2020-09-17T08:32:47Z
dc.date.available 2020-09-17T08:32:47Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Самчук, З. Ф. Текст політики на тлі цивілізаційних контекстів і підтекстів як відсутній елемент освітнього дискурсу / З. Ф. Самчук // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 24 (6). – С. 7-22. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.24(6)-1. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30797
dc.description.abstract Політика як сукупність практик і дискурсів щодо оптимального впорядкування суспільної життєдіяльності набуває ознак певного тексту – з усіма його особливостями й закономірностями. Сутність дослідницького завдання полягає в забезпеченні цивілізаційної контекстуальності й підтекстуальності політики інструментарієм повноцінного освітнього дискурсу, який не послуговуватиметься «готовими істинами в останній інстанції», а намагатиметься освоїти непростий рельєф цього предметного поля у спосіб повноцінного дискурсу, критичного аналізу і системної рефлексії. Загалом доводиться констатувати, що освітня сфера віддзеркалює політичну дійсність доволі формально й пасивно – на рівні констатувальних, а не дискурсивних практик. Опосередкованим наслідком цього недоліку є той безперечний факт, що політизація інтелектуальної сфери відбувається значно інтенсивніше, ніж інтелектуалізація політичної сфери. Загалом окреслена дослідницька проблематика є багатоманітною і поліаспектною та окреслює лише контури грандіозної за своїм обсягом і суспільно-політичними наслідками проблеми і потреби. ua
dc.description.abstract Politics as a set of practices and discourses regarding the optimal ordering of public life acquires signs of a certain text with all its features and regularities. The of research task lies in providing the civilizational context and subtext of policy by instruments of full educational discourse, that will not use "finished truths in the last instance", and will try to learn the difficult relief of this subject field in the way of full discourse, critical analysis and systematic reflection. In general, it must be noted that the educational sphere reflects political reality quite formally and passively at the level of stating rather than discursive practices. An indirect consequence of this disadvantage is the undeniable fact that the politicization of the intellectual sphere is much more intense than the intellectualization of the political sphere. In general, the research problems are diverse and multidimensional, and they define only the contours of the problem and need that are enormous in scope as well as social and political consequences. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» ua
dc.subject політика як текст ua
dc.subject фактори еволюціонування політичних практик ua
dc.subject цивілізаційна зумовленість ua
dc.subject культурно-цивілізаційна стереотипність ua
dc.subject геополітичні аналогії ua
dc.subject причинно-наслідкові зв’язки ua
dc.subject politics as text ua
dc.subject evolutionary factors of political practices ua
dc.subject civilizational conditionality ua
dc.subject cultural and civilizational stereotype ua
dc.subject geopolitical analogies ua
dc.subject causal links ua
dc.subject.classification 37.013.3:32-029:1 ua
dc.title Текст політики на тлі цивілізаційних контекстів і підтекстів як відсутній елемент освітнього дискурсу ua
dc.title.alternative Text of policy in the background of civilizational contexts and subtexts as a missing element of educational discourse ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics