ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Kondratska, G. | |
dc.date.accessioned | 2020-09-17T08:25:29Z | |
dc.date.available | 2020-09-17T08:25:29Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Kondratska, G. World-centeral measurements of the domestic education development in the socio-cultural conditions of the international pedagogical cooperation of the 50th XIX century / G. Kondratska // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 179-182. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30794 | |
dc.description.abstract | The topic of the article deals with the development of national education under the influence of close international pedagogical cooperation. The world-centric nature of the national education development is outlined in terms of holistic historical progress. The contribution of individual personalities is structured to the sociocultural functioning of the national pedagogy of the studied period. Historical-pedagogical and comparative methods served as a tool of research | ua |
dc.description.abstract | У ході теоретичного аналізу проблематизовано концептуальність та визначальність впливу на освітньо-просвітницьку реальність столичного регіону визначеної низки соціокультурних умов. Доведено, що соціокультурні умови вітчизняного освітньо-просвітницького розвитку відбувалися завдяки подвижницькій ініціативності небайдужої київської громади, яку репрезентували знакові в історії світочі досліджуваної епохи. Інструментарієм дослідження виступив хронологічно-змістовний, історикопедагогічний та порівняльний методи. | ua |
dc.description.abstract | В ходе теоретического анализа проблематизированы концептуальность и изначальность влияния на образовательно-просветительскую реальность столичного региона определенной ряда социокультурных условий. Доказано, что социокультурные условия отечественного образовательно-просветительского развития происходили благодаря подвижнической инициативности неравнодушной киевской общины, которую представляли знаковые в истории светочи изучаемой эпохи. Инструментарием исследования выступил хронологически содержательный, историко-педагогический и сравнительный методы. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | international cooperation | ua |
dc.subject | domestic education | ua |
dc.subject | socio-cultural conditions | ua |
dc.subject | development | ua |
dc.subject | міжнародне співробітництво | ua |
dc.subject | вітчизняна освіта | ua |
dc.subject | соціокультурні умови | ua |
dc.subject | розвиток | ua |
dc.subject | международное сотрудничество | ua |
dc.subject | отечественное образование | ua |
dc.subject | социокультурные условия | ua |
dc.subject | развитие | ua |
dc.subject.classification | 348(73.4) | ua |
dc.title | World-centeral measurements of the domestic education development in the socio-cultural conditions of the international pedagogical cooperation of the 50th XIX century | ua |
dc.title.alternative | Концентричні виміри розвитку вітчизняної освіти в соціокультурних умовах міжнародного педагогічного співробітництва першого п'ятдесятиріччя ХІХ століття | ua |
dc.title.alternative | Концентрические измерения развития отечественного образования в социокультурных условиях международного педагогического сотрудничества первого пятидесятилетия XIX века | ua |
dc.type | Article | ua |