Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

World-centeral measurements of the domestic education development in the socio-cultural conditions of the international pedagogical cooperation of the 50th XIX century

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kondratska, G.
dc.date.accessioned 2020-09-17T08:25:29Z
dc.date.available 2020-09-17T08:25:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Kondratska, G. World-centeral measurements of the domestic education development in the socio-cultural conditions of the international pedagogical cooperation of the 50th XIX century / G. Kondratska // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 179-182. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30794
dc.description.abstract The topic of the article deals with the development of national education under the influence of close international pedagogical cooperation. The world-centric nature of the national education development is outlined in terms of holistic historical progress. The contribution of individual personalities is structured to the sociocultural functioning of the national pedagogy of the studied period. Historical-pedagogical and comparative methods served as a tool of research ua
dc.description.abstract У ході теоретичного аналізу проблематизовано концептуальність та визначальність впливу на освітньо-просвітницьку реальність столичного регіону визначеної низки соціокультурних умов. Доведено, що соціокультурні умови вітчизняного освітньо-просвітницького розвитку відбувалися завдяки подвижницькій ініціативності небайдужої київської громади, яку репрезентували знакові в історії світочі досліджуваної епохи. Інструментарієм дослідження виступив хронологічно-змістовний, історикопедагогічний та порівняльний методи. ua
dc.description.abstract В ходе теоретического анализа проблематизированы концептуальность и изначальность влияния на образовательно-просветительскую реальность столичного региона определенной ряда социокультурных условий. Доказано, что социокультурные условия отечественного образовательно-просветительского развития происходили благодаря подвижнической инициативности неравнодушной киевской общины, которую представляли знаковые в истории светочи изучаемой эпохи. Инструментарием исследования выступил хронологически содержательный, историко-педагогический и сравнительный методы. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject international cooperation ua
dc.subject domestic education ua
dc.subject socio-cultural conditions ua
dc.subject development ua
dc.subject міжнародне співробітництво ua
dc.subject вітчизняна освіта ua
dc.subject соціокультурні умови ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject международное сотрудничество ua
dc.subject отечественное образование ua
dc.subject социокультурные условия ua
dc.subject развитие ua
dc.subject.classification 348(73.4) ua
dc.title World-centeral measurements of the domestic education development in the socio-cultural conditions of the international pedagogical cooperation of the 50th XIX century ua
dc.title.alternative Концентричні виміри розвитку вітчизняної освіти в соціокультурних умовах міжнародного педагогічного співробітництва першого п'ятдесятиріччя ХІХ століття ua
dc.title.alternative Концентрические измерения развития отечественного образования в социокультурных условиях международного педагогического сотрудничества первого пятидесятилетия XIX века ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу