Короткий опис(реферат):
У монографії висвітлено теоретико-методологічне обґрунтування концептуальних
засад професійної підготовки психолога, як системи вихідних положень процесу
становлення студентів-психологів в галузі спеціальної освіти, – суб’єктів модернізації
освітніх процесів у ВНЗ. Представлено та детально розглянуто компоненти зазначеної
підготовки. Обґрунтовано вибір педагогічних технологій та висвітлено їх зміст в системі
професійної підготовки спеціальних психологів на основі трансдисциплінарного підходу.
Тенденції розвитку світового суспільства зумовлюють істотне посилення уваги до
проблеми інноваційного (перетворювального) потенціалу особистості. Перспективність
наданого концептуально-методологічного підходу до здійснення психолого-педагогічної
професійної підготовки уможливить максимальне наближення до гармонійного розвитку
особистості психолога, що є запорукою самовиховання, самоуправління, самореалізації,
самовдосконалення й обов’язковою передумовою професійного самоздійснення на
конкурентоспроможному рівні відносно вимог сьогодення.
Монографія адресована викладачам, студентам, слухачам магістратури та
практикуючим психологам в галузі спеціальної освіти.