ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бойченко, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2020-07-14T12:14:39Z | |
dc.date.available | 2020-07-14T12:14:39Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бойченко Н. Старт «Програми вдосконалення викладання у вищій освіті України» : огляд Українсько-британського форуму «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті» / Н. Бойченко // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2019. – № 2 (25). – C. 299-312. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30457 | |
dc.description.abstract | Українсько-британський форум «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті» відбувся 4 грудня 2020 року у місті Києві і був присвячений підведенню підсумків попередніх спільних українсько-британських освітніх проектів, зокрема Програми з розвитку лідерського потенціалу університе-тів України та старту Програми вдосконалення викладання у вищій освіті України. Організаторами Форуму були Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України та Британська рада в Україні. Участь у Форумі взяли представники українських університетів, українського освіт-нього топ-менеджменту та представники британських аналітичних освітніх центрів і громадських організацій для сприяння освітнім реформам. Було наголошено на здійсненні необхідних конкретних кроків створення національної платформи з обміну досвідом у викладанні й вдосконаленні освітніх практик та розвитку компетентностей навчання між британською та українською сторонами. Плекання якості вищої освіти потребує як збереження національної освітньої традиції у її кращих проявах, так і дбайливого і обережного переймання світових зразків успішної інституалізації досвіду досягнення високих результатів у освіті. Ключовим чинником змін на на-ступному етапі освітніх реформ в Україні має стати удосконалення стандартів підвищення кваліфікації основних суб’єктів надання освіти в Україні. Також обговорювалися такі теми як ключові стейкхолдери реформування освіти, інституційне забезпечення якості освіти, рамка кваліфікації, експертний досвід, індивідуальна траєкторія розвитку викладача, відхід від монополії диплома державного зразка в Україні тощо. Було анонсовано значне розширення можливостей для створення недержавних – як приватних, так і представництв іноземних закладів вищої освіти в Україні. Важливим індикатором цих змін має стати відхід від монополії дипломів державного зразка як свідчення набуття вищої освіти належного рівня. | ua |
dc.description.abstract | The Ukrainian-British Forum “Excellence in Teaching and Learning in Higher Education” took place on December 4, 2020 in Kyiv and was dedicated to summa-rizing previous joint Ukrainian-British educational projects, including the Leader-ship Development Program of Ukrainian universities and the launch of the Higher Education Teaching Improvement Program Of Ukraine. The Forum was organized by the Institute of Higher Education of the National Academy of Pedagogical Sci-ences of Ukraine and the British Council in Ukraine. The Forum was attended by representatives of Ukrainian universities, Ukrainian educational top management and representatives of British analytical educational centers and NGOs to pro-mote educational reforms. Emphasis was placed on taking the necessary concrete steps to establish a national platform for the exchange of experience in teaching and improving educational practices and the development of learning competen-cies between the British and Ukrainian sides. Nurturing the quality of higher edu-cation requires both the preservation of the national educational tradition in its best manifestations, and careful and careful adoption of world models of success-ful institutionalization of the experience of achieving high results in education. The improvement of standards of professional development of the main subjects of education in Ukraine should be a key factor for change at the next stage of edu-cational reforms in Ukraine. Topics such as key stakeholders in education reform, institutional quality assurance of education, qualifications framework, expert ex-perience, individual trajectory of teacher development, departure from the state-level diploma monopoly in Ukraine, etc. were also discussed.A significant expan-sion of opportunities for the creation of non-governmental – both private and branches of foreign higher education institutions in Ukraine – was announced. An important indicator of these changes should be the refusal from the monopoly of state-standard diplomas as evidence of higher education at the appropriate level | ua |
dc.description.abstract | Украинско-британский форум «Совершенствование преподавания и обучения в высшем образовании» состоялся 4 декабря 2020 в Киеве и был посвящен подведению итогов предыдущих совместных украинско-британских образовательных проектов, в частности Программы по развитию лидерского потенциала университетов Украины и старта Программы совершенствования преподавания в высшем образовании Украины. Организаторами Форума были Институт высшего образования Национальной акаде-мии педагогических наук Украины и Британский совет в Украине. Участие в Форуме приняли представители украинских университетов, украинского образовательного топ-менеджмента и представители британских ана-литических образовательных центров и общественных организаций для содействия образовательным реформам. Было отмечено осуществление необходимых конкретных шагов для создания национальной платформы по обмену опытом в преподавании и совершенствовании образовательных практик и развития компетенций обучения между британской и украинской сторонами. Забота о качестве высшего образования требует как сохранение национальной образовательной традиции в ее лучших проявлениях, так и бережного и осторожного заимствования мировых образцов успешной институционализации опыта достижения высоких результатов в образовании. Ключевым фактором изменений на следующем этапе образовательных реформ в Украине должно стать совершенствование стандартов повышения квалификации основных субъектов предоставления образования в Украине. Также обсуждались такие темы как ключевые стейкхолдеры реформи-рования образования, институциональное обеспечение качества образова-ния, рамка квалификации, экспертный опыт, индивидуальная траектория развития преподавателя, уход от монополии диплома государственного образца в Украине и тому подобное. Было анонсировано значительное рас-ширение возможностей для создания негосударственных - как частных, так и представительств иностранных высших учебных заведений в Украине. Важным индикатором этих изменений должно стать уход от монополии ди-пломов государственного образца как свидетельство получения высшего образования соответствующего уровня. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | якість навчання | ua |
dc.subject | професійний розвиток викладачів | ua |
dc.subject | етапи виконання завдань реформування вищої освіти | ua |
dc.subject | рамки досконалості навчання та результатів освіти студентів | ua |
dc.subject | quality of education | ua |
dc.subject | professional development of teachers | ua |
dc.subject | stages of higher education reform | ua |
dc.subject | the framework of learning excellence and student learning outcomes | ua |
dc.subject | качество обучения | ua |
dc.subject | профессиональное развитие преподавателей | ua |
dc.subject | этапы выполнения задач реформирования высшего образования | ua |
dc.subject | рамки совершенства обучения и результатов образования студентов | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Старт «Програми вдосконалення викладання у вищій освіті України»: огляд Українсько-британського форуму «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті» | ua |
dc.title.alternative | Start of the “Program for Improving Teaching in Higher Education in Ukraine”: Review of the Ukrainian-British Forum “Ex-cellence in Teaching and Learning in Higher Education” | ua |
dc.type | Article | ua |