ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Плохута, Т. М. | |
dc.date.accessioned | 2020-07-14T12:07:59Z | |
dc.date.available | 2020-07-14T12:07:59Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Плохута Т. М. Діагностичні критерії об’єктивного оцінювання виконання студентами евристичних тестових завдань / Т. М. Плохута // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 15 (25). - C. 155-159. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30453 | |
dc.description.abstract | У статті визначено й обґрунтовано діагностичні критерії для об’єктивного оцінювання самостійної пізнавально-творчої діяльності студентів. Розкрито дидактичні вимоги до діагностичного інструментарію оцінювання результатів виконання евристичних тестових завдань як основного компоненту самостійної діяльності студентів при вивченні гуманітарних дисциплін. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with diagnostic criteria for objective evaluation of individual cognitive and creative activity of students. Didactic requirements to diagnostic instruments of evaluation of the results of heuristic test tasks as the main component of individual cognitive and creative activity of students in the process of studying humanitarian disciplines are distinguished. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | діагностичні критерії | ua |
dc.subject | евристичні тестові завдання | ua |
dc.subject | самостійна пізнавально-творча діяльність студентів | ua |
dc.subject | diagnostic criteria | ua |
dc.subject | heuristic test tasks | ua |
dc.subject | individual cognitive and creative activity of students | ua |
dc.subject.classification | 371.315.6 | ua |
dc.title | Діагностичні критерії об’єктивного оцінювання виконання студентами евристичних тестових завдань | ua |
dc.type | Article | ua |