Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток громадянської компетентності в рамках концепції НУШ: сучасні виклики для педагогічної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матусевич, Тетяна
dc.contributor.author Колесник, Лариса
dc.date.accessioned 2020-07-13T15:18:01Z
dc.date.available 2020-07-13T15:18:01Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Матусевич Т. Розвиток громадянської компетентності в рамках концепції НУШ : сучасні виклики для педагогічної освіти / Т. Матусевич, Л. Колесник // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2019. – № 2 (25). – C. 240-250. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30446
dc.description.abstract Дана стаття присвячена аналізу сучасних тенденцій розвитку грома-дянської освіти та презентації та аналізу результатів всеукраїнського до-слідження «Демократія в освіті» задля виокремлення викликів, що поста-ють в процесі впровадження механізмів та інструментів розвитку грома-дянської компетентності в рамках концепції нової української школи. Прове-дений аналіз засвідчив існування таких викликів: розмежування активного громадянства та політичної участі, редукування концепції громадянства до правових відносин держави і громадянина, недостатній рівень усвідом-лення можливостей використання інтегрованого навчання та діяльнісно-го підходу для сприяння справедливості серед студентів, – що потребують додаткового вивчення та розробки науковою та освітянською спільнотою стратегії їх подолання. ua
dc.description.abstract This article is devoted to the analysis of current trends in civic education development and presentation and analysis of the results of the all-Ukrainian study “Democracy in Education” in order to highlight the challenges that arise in the implementation of mechanisms and instruments of civic competence development within the concept of the new Ukrainian school. The analysis revealed the following challenges: the delineation of active citizenship and political participation, the reduction of the concept of citizenship to the legal relations of the state and the citizen, a lack of awareness of the possibilities of using integrated learning and an active approach to promote justice among students. So, there is a need in developing strategies for overcoming them. ua
dc.description.abstract Данная статья посвящена анализу современных тенденций развития граж-данского образования, а также презентации и анализу результатов всеукраин-ского исследования «Демократия в образовании» для определения вызовов, возникающих в процессе имплементации механизмов и инструментов раз-вития гражданской компетентности в рамках концепции новой украинской школы. Проведенный анализ показал существование таких вызовов: разгра-ничения активного гражданства и политического участия, редуцирование концепции гражданства до правовых отношений государства и гражданина, недостаточный уровень осознания возможностей использования интегриро-ванного обучения и деятельностного подхода для содействия справедливости среди студентов, – требующих дополнительного изучения и разработки научным и образовательным сообществом стратегии их преодоления. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject освіта ua
dc.subject громадянство ua
dc.subject громадянська освіта ua
dc.subject «хороший» громадянин ua
dc.subject нова українська школа ua
dc.subject education ua
dc.subject citizenship ua
dc.subject civic education ua
dc.subject “good” citizen ua
dc.subject new Ukrainian school ua
dc.subject образование ua
dc.subject гражданство ua
dc.subject гражданское образование ua
dc.subject «хороший» гражданин ua
dc.subject новая украинская школа ua
dc.subject.classification 37.035.5 ua
dc.title Розвиток громадянської компетентності в рамках концепції НУШ: сучасні виклики для педагогічної освіти ua
dc.title.alternative Developing Civic Competence within the New Ukrainian School Concept: Contemporary Challenges for Teacher Education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу