Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Копінг-стратегії студентів і їх формування в процесі психологічної і психофізичної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пічурін, В. В.
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:31:51Z
dc.date.available 2020-07-08T10:31:51Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Пічурін В. В. Копінг-стратегії студентів і їх формування в процесі психологічної і психофізичної підготовки / В. В. Пічурін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 2 (55). - С. 72-76. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30356
dc.description.abstract This is testing the hypothesis that in the course of implementation of training physical education classes developed based on psychological and psycho-physical preparation of students of railway high schools significantly positive effect on the use of adaptive and students regarding adaptive coping strategies. Material: The study involved 282 students (144 – boys, 138 – women). There was formed one experimental and one control group of boys and one experimental and one control group of girls to participate in the experiment. Quantitatively each of the groups of boys was 77 people and each of the groups of girls to 69 people. The experimental and control groups were formed so that they comprised roughly the same number of students who use adaptive, not adaptive and adaptive coping relatively strategy. Age of study participants was 17–20 years. Methods. Diagnosis coping strategies carried out by the method of E. Heim adaptation L. I. Wasserman. As an independent variable advocated use during classes in physical education components of psychological and psycho-physical preparation of students of railway high schools. As a dependent variable considered quantitative changes in students on the use of adaptive and adaptive coping relatively strategies. Results: It was found that the use during the training in physical education components of psychological and psycho-physical preparation of students of railway high schools significantly positive effect on the formation of students' adaptive and adaptive with respect to cognitive and behavioral coping strategies, and does not affect the formation of adaptive and adaptive with respect to emotional coping strategies. It was revealed that the traditional physical education classes do not affect the formation of students' adaptive and adaptive with respect to emotional coping strategies. ua
dc.description.abstract Мета: перевірити припущення про те, що реалізація в ході навчальних занять з фізичного виховання розроблених основ психологічної і психофізичної підготовки студентів залізничних вузів суттєво позитивно впливає на використання студентами адаптивних і відносно адаптивних копінг-стратегій. Матеріал: в дослідженні приймали участь 282 студенти (144 – юнаки, 138 – дівчата). Вік учасників дослідження складав 17 – 20 років. Методи. Діагностика копінг-стратегій проводилась за методикою E. Heim в адаптації Л. І. Вассермана. Результати: встановлено, що використання в ході навчальних занять з фізичного виховання складових психологічної і психофізичної підготовки студентів залізничних вузів суттєво позитивно впливає на формування у студентів адаптивних і відносно адаптивних когнітивних і поведінкових копінг-стратегій і не впливає на формування адаптивних і відносно адаптивних емоційних копінг-стратегій. Виявлено, що традиційні заняття з фізичного виховання суттєво не впливають на формування у студентів адаптивних і відносно адаптивних емоційних копінг-стратегій. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject копінг-стратегії ua
dc.subject адаптивні ua
dc.subject неадаптивні ua
dc.subject відносно адаптивні ua
dc.subject coping strategies ua
dc.subject adaptive ua
dc.subject maladaptive ua
dc.subject with respect to adaptive ua
dc.title Копінг-стратегії студентів і їх формування в процесі психологічної і психофізичної підготовки ua
dc.title.alternative Coping strategies of students and their formation in the process of psychological and psychophysical training ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу