У статті наведено результати впливу розробленої програми оптимізації тренувально-оздоровчої роботи студентів вищих навчальних закладів. Запропонована програма індивідуальної тренувально-оздоровчої роботи складається із трьох блоків: Блок № 1. «Напрямок фізичної активності», який має чотири модулі, які спрямовані на розвиток аеробної витривалості, силових якостей, загально тонізуючого характеру і розвиток гнучкості; Блок № 2. «Біологічні компоненти», модулі якого спрямовані на очищення організму і відновлення після навантажень»; Блок № 3. «Соціальні фактори», модулі якого спрямовані на підвищення рівня сприйняття і спілкування з умовами повсякденної праці. Впровадження цієї програми сприяло підвищенню функціонального стану організму, що дало можливість значно підвищити рівень фізичної підготовленості досліджуваних студентів.
В статье приведены результаты влияния использования разработанной программы оптимизации тренировочно-оздоровительной работы студентов высших учебных заведений. Предложенная программа индивидуальной тренировочно-оздоровительной работы состоит из трех блоков: Блок № 1. «Направление физической активности», включающий четыре модуля, которые направлены на развитие аэробной выносливости, силовых качеств, гибкости и воздействия тонизирующего характера; Блок № 2. «Биологические компоненты», модули которого направлены на очищения организма и восстановление после нагрузок»; Блок № 3. «Социальные факторы». Его модули направлены на положительное мироощущение и повышение уровня взаимосвязи с условиями ежедневной работы. Внедрение этой программы способствовало повышению уровня функционального состояния организма, что дало возможность значительно повысить уровень физической подготовленности исследуемых студентов.
The results of the impact of programs designed to optimize training-recreation activities of university students. The proposed program of individual training and recreation activities consists of three blocks: Block № 1. «The Direction of Physical Activity», which includes four modules, which are aimed at developing aerobic endurance, strength qualities, flexibility and toning effects of nature; The block № 2. «Biological Components» modules of which aimed to clean the body and restore after stress»; Block № 3. «Social Factors». Its modules are aimed at a positive attitude and improving the relationship with the conditions of daily work. Presented material of research in the article is the model of training-restorative program as the method of optimal use means of heath improving process. Implementation of this program helped improving the level of functional state of the body, making it possible to significantly increase the level of physical fitness of students study.