Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Аналіз умов та шляхів реалізації наступності у навчально-виховному процесі учнів та студентів при навчанні фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матвійчук, О. В.
dc.date.accessioned 2020-07-03T11:26:25Z
dc.date.available 2020-07-03T11:26:25Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Матвійчук, О. В. Аналіз умов та шляхів реалізації наступності у навчально-виховному процесі учнів та студентів при навчанні фізики / О. В. Матвійчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 15. – С. 69-75. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30295
dc.description.abstract У статті проаналізовано психологічний та педагогічний аспекти розв’язування питання реалізації принципу наступності в навчанні на перехідному етапі з загальноосвітньої у вищу технічну школу в науково-методичній літературі. Показано, що кожна з психологічних теорій засвоєння знань підкреслює думку про те, що всі психологічні механізми в ході свого функціонування або вже реалізують наступність або створюють для учнів та студентів умови для її реалізації. А з педагогічної точки зору, для реалізації наступності, необхідно створити таку організацію навчального процесу, при якій здійснюється опора нового навчального матеріалу на раніше вивчений, при цьому новий навчальний матеріал, взаємодіючи з існуючими знаннями, краще осмислюється і закріплюється, а старі знання під впливом нового навчального матеріалу, в свою чергу, поглиблюються і вдосконалюються. ua
dc.description.abstract В статье акцентировано важность непрерывности обучения в новой парадигме образования в Украине, базовой основой которой является преемственность учебно-воспитательного процесса. В работе сосредоточено внимание на определение условий и путей реализации преемственности в учебно-воспитательном процессе учащихся при обучении физики. На основе анализа психолого-педагогической и методической литературы выделено, что проблема обеспечения преемственности и связи общеобразовательной и высшей школ всегда была предметом исследований ученых. В исследовании показано, что психологический аспект реализации принципа преемственности находит свое отражение в процессе обучения, а именно, что каждая из психологических теорий усвоения знаний подчеркивает мысль о том, что все психологические механизмы в ходе своего функционирования или уже реализуют преемственность или создают для учеников и студентов условия для ее реализации. В статье выделено, что при реализации принципа преемственности в обучении физики необходимо создать такую организацию учебного процесса, при которой осуществляется опора нового учебного материала на ранее изученный, при этом новый учебный материал, взаимодействуя с существующими знаниями, лучше осмысливается и закрепляется, а старые знания под влиянием нового учебного материала, в свою очередь, углубляются и совершенствуются. ua
dc.description.abstract The article analyzes the psychological and pedagogical aspects of solving the question of the principle of succession in training transition from secondary to higher technical school in scientific and technical literature. It is shown that each of the psychological theories of learning emphasizes the idea that all psychological mechanisms during its operation or are already implementing or creating continuity for students the conditions for its implementation. And from an educational point of view, to implement succession, you must create an organization of educational process, in which the support for new teaching material previously learned, and the new training material, interacting with existing knowledge, better interpreted and fixed, and old under the influence of new knowledge educational material, in turn, deepened and improved. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject наступність ua
dc.subject наступність навчання фізики ua
dc.subject загальноосвітня школа ua
dc.subject вищий технічний навчальний заклад ua
dc.subject преемственность ua
dc.subject преемственность обучения физике ua
dc.subject общеобразовательная школа ua
dc.subject высшее техническое учебное заведение ua
dc.subject succession ua
dc.subject succession teaching of physics ua
dc.subject secondary school ua
dc.subject higher technical school ua
dc.subject.classification 37.013.2:53:[373+378] ua
dc.title Аналіз умов та шляхів реалізації наступності у навчально-виховному процесі учнів та студентів при навчанні фізики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу