Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль вивчення теоретико-групового підходу до геометрії у процесі навчання студентів фізико-математичних спеціальностей ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаповалова, Н. В.
dc.date.accessioned 2020-07-03T11:22:52Z
dc.date.available 2020-07-03T11:22:52Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Шаповалова, Н. В. Роль вивчення теоретико-групового підходу до геометрії у процесі навчання студентів фізико-математичних спеціальностей ВНЗ / Н. В. Шаповалова, Л. Л. Панченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 15. – С. 51-57. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30291
dc.description.abstract У статті розкрита роль вивчення і дослідження теоретико-групового підходу до геометрії у процесі навчання студентів фізико-математичних спеціальностей ВНЗ. Проаналізована історія проникнення теоретико-групового мислення у фізику, у квантову теорію і квантову механіку, кристалографію, історія розвитку теорії груп і теорії зображень. Розглянуті різні критерії класифікації груп. Описані види груп, їх властивості та наведені приклади їх практичного застосування. ua
dc.description.abstract В статье раскрыта роль изучения и исследования теоретико-группового подхода к геометрии в процессе обучения студентов физико-математических специальностей ВУЗов. Проанализирована история проникновения теоретико-группового мышления в физику, в квантовую теорию и квантовую механику, кристаллографию, история развития теории групп и теории представлений. Рассмотрены различные критерии классификации групп. Описаны виды групп, их свойства и приведены примеры их практического применения. Преобразования множества в любой геометрической теории играют особенную роль, что обусловлено, прежде всего, тем, что значительная часть фигур и их свойств, которые определяются в геометрии, имеют инвариантно-геометрический характер. Это означает, что геометрия является наукой, которая изучает фигуры и их свойства, инвариантные относительно группы преобразований соответствующего множества. Проведенное исследование позволяет акцентировать внимание на связи теоретико-группового подхода к геометрии с геометрическими преобразованиями. Применение теоретико-группового подхода к изучению геометрии для решения проблемы организации качественной учебной и научной деятельности студентов высших учебных заведений и в приближении его к преподаванию школьного курса геометрии является одной из наиболее важных составляющих профессионально-педагогической подготовки будущих учителей математики, физики и информатики. ua
dc.description.abstract The article analyzes the role of studying and investigating group-theoretical approach to geometry in educational process of students of physics and mathematics specialities in high school. The authors analyze history of penetration of group-theoretical thinking into physics, quantum theory and quantum mechanics and crystallography and history of evolution of group theory and theory of representations. Various criteria of group classification are explored together with depicting the types of groups, their properties and examples of their practical application. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject група ua
dc.subject теоретико-груповий підхід ua
dc.subject класифікація груп ua
dc.subject геометрія ua
dc.subject фізика ua
dc.subject теорія груп ua
dc.subject теорія зображень ua
dc.subject інваріант ua
dc.subject геометричне перетворення ua
dc.subject группа ua
dc.subject теоретико-групповой подход ua
dc.subject классификация групп ua
dc.subject геометрия ua
dc.subject физика ua
dc.subject теория групп ua
dc.subject теория представлений ua
dc.subject инвариант ua
dc.subject геометрическое преобразование ua
dc.subject group ua
dc.subject group-theoretical approach ua
dc.subject classification of groups ua
dc.subject geometry ua
dc.subject physics ua
dc.subject group theory ua
dc.subject theory of representations ua
dc.subject invariant ua
dc.subject geometrical transformation ua
dc.subject.classification 378.147.091.322:[51+53]: [519.854+514.87] ua
dc.title Роль вивчення теоретико-групового підходу до геометрії у процесі навчання студентів фізико-математичних спеціальностей ВНЗ ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу