Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діагностика організації педагогічної практики майбутніх вчителів початкової школи в закладах вищої освіти України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепурна, С. П.
dc.date.accessioned 2020-06-26T13:12:06Z
dc.date.available 2020-06-26T13:12:06Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Чепурна, С. П. Діагностика організації педагогічної практики майбутніх вчителів початкової школи в закладах вищої освіти України / С. П. Чепурна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 72 (т.2) – С. 255-262. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30101
dc.description.abstract Сьогодні актуальним питанням педагогічної науки є формування висококваліфікованого спеціаліста, який в достатній мірі володіє професійними компетентностями та вміє творчо і креативно застосовувати здобуті знання в закладі вищої освіти в процесі майбутньої професійної діяльності. Тому, одним з пріоритетних завдань вузів України є підвищення практичної підготовки студентів, яка реалізується під час педагогічних практик. Педагогічна практика – обов’язкова практична складова освітнього процесу університетів, яка забезпечує взаємозв’язок теорії та практики, оскільки під час професійної діяльності майбутнього вчителя початкової школи відбувається інтеграція теоретичних знань та практичних навичок і умінь студентів, що є провідним на шляху оволодіння професійною компетентністю. Враховуючи вищесказане, у статті нами розглянуто особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Проаналізовано сучасний стан практичної підготовки майбутніх педагогів у провідних вузах України. З метою визначення сучасного стану практичної підготовки здобувачів вищої освіти за педагогічними спеціальностями здійснено характеристику нормативних документів, які регламентують роботу педагогічних факультетів (освітньо-професійні програми та навчальні плани галузі знань 01 Освіта спеціальності 013 Початкова освіта). У статті визначено види педагогічних практик провідних вузів України. Уточнено особливості організації та проведення педагогічної практики. Охарактеризовано інформаційно-комунікаційне забезпечення педагогічної практики, яке сприяє організації професійної самопідготовки студентів педагогічних спеціальностей в процесі практичної діяльності. Здійснено співвідношення погодинного навантаження аудиторних занять та самостійної роботи студентів в порівнянні з педагогічною практикою. Окреслено перспективи розвитку педагогічної практики у зв’язку з реформуванням вищої освіти України. ua
dc.description.abstract To date, the pressing issue of pedagogical science is the formation of a highly qualified specialist, who sufficiently possesses professional competencies and is able to creatively to apply the knowledge gained in higher education in the process of future professional activity. Therefore, one of the priorities of Ukrainian universities is to increase the practical training of students, which is realized during of pedagogical practices. Pedagogical practice is a mandatory practical component of the educational process of universities, which provides a correlation of theory and practice, since the professional activity of the future elementary school teacher integrates the theoretical knowledge and practical skills of students, which is a leading profession along the way. Referring to the above, the article discusses the peculiarities of professional training of the future elementary school teacher. The current state of practical training of future teachers in the leading universities of Ukraine is analyzed. In order to determine the current state of practical training of higher education applicants in pedagogical specialties, a description of the normative documents regulating the work of pedagogical faculties (educational and vocational programs and curricula of area of expertise 01 Specialty 013 Primary education) was carried out. The article identifies the types of pedagogical practices of leading universities of Ukraine. The peculiarities of organization and conducting of pedagogical practice are specified. The information and communication support of pedagogical practice that facilitates the organization of professional self-training of students of pedagogical specialties in the process of practical activity is characterized. The correlation between the hourly load of the classroom and the independent work of students in comparison with pedagogical practiceis done. The perspectives of the development of pedagogical practice in connection with the reform of higher education of Ukraine are outlined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи ua
dc.subject педагогічна практика ua
dc.subject практична підготовка ua
dc.subject професійні компетентності ua
dc.subject освітньо-кваліфікаційна характеристика ua
dc.subject інформаційно-комунікаційне забезпечення ua
dc.subject професійна самопідготовка ua
dc.subject Professional preparation of a future teacher of elementary school ua
dc.subject pedagogical practice ua
dc.subject practical training ua
dc.subject professional competences ua
dc.subject educational and qualification characteristics ua
dc.subject.classification 378.147.091.33-027.22:373.3(477) ua
dc.title Діагностика організації педагогічної практики майбутніх вчителів початкової школи в закладах вищої освіти України ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу