Розглянуто особливості вивчення та методичного забезпечення викладання іноземних мов в університетах Великої Британії. Відмічено, що методичне забезпечення викладання іноземних мов в університетах Великобританії та можливості використання цього досвіду в Україні не отримали повноцінного висвітлення у наявних на сьогодні наукових
джерелах. А тим часом у Великобританії існує чимало освітніх установ, в яких здійснюється підготовка з іноземних мов. Зазначено, що у системі навчання студентів іноземної мови в університетах Великобританії провідна роль відводиться методичному забезпеченню та використанню різноманітних засобів навчання, а навчальне середовище пропонує широкий діапазон ретельно відібраних навчальних ресурсів, які дозволяють кожному студентові працювати відповідно до власного кола інтересів, бажань і нахилів. Встановлено, що ефективна організація навчального процесу з іноземної мови в університетах Великобританії залежить як від організаційно-технічних чинників, так і від низки психолого-педагогічних умов, які необхідно розвивати під час взаємодії суб’єктів навчального процесу з іноземної мови. Констатовано, що набуває поширення використання електронних засобів навчання іноземних мов, які виконують роль підтримки конструктивних зусиль майбутнього спеціаліста щодо набуття знань і умінь. Проте успіх застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних цілях визначається інтеграцією традиційних та інноваційних засобів у педагогічну систему. Зазначено, що електронні засоби навчання здатні забезпечити більш інтенсивне досягнення цілей навчання іноземної мови як професійно спрямованої дисципліни. Зроблено висновок, що досвід Великобританії може бути взятий на озброєння при викладанні іноземних мов в Україні з метою наближення результатів навчання до потреб студентів та роботодавців в рамках кожного фахового напрямку.
The article deals with the peculiarities of the study and methodological support of teaching foreign languages at universities in the United Kingdom. It is noted that the methodological support for teaching foreign languages at UK universities and the possibility of using this experience in Ukraine have not been fully covered in the available scientific sources to date. In the meantime, there are many educational institutions in the UK that provide foreign language training. It is noted that in
the system of teaching foreign students at UK universities, the leading role is given to the methodological provision and use
of various learning tools, and the training environment offers a wide range of carefully selected learning resources that allow
each student to work according to their own interests, desires and desires. It is established that the effective organization
of a foreign language learning process at UK universities depends on both organizational and technical factors and a number
of psychological and pedagogical conditions that need to be developed during the interaction of foreign language learning
subjects. It is stated that the use of electronic language learning tools, which play the role of supporting the constructive efforts
of the future specialist in acquiring knowledge and skills, is becoming more widespread. However, the success of the use of information and communication technologies for educational purposes is determined by the integration of traditional and innovative tools into the pedagogical system. It is stated that e-learning tools are able to more intensively achieve the goals of learning a foreign language as a professionally oriented discipline. It is concluded that the UK experience can be adopted when teaching foreign languages in Ukraine in order to approximate learning outcomes to the needs of students and employers within each professional area.