Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Міфологічність мовленнєвої свідомості українців та інтертекстуальність у рекламі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванова, І.Б.
dc.date.accessioned 2013-06-15T23:31:42Z
dc.date.available 2013-06-15T23:31:42Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Іванова І.Б. Міфологічність мовленнєвої свідомості українців та інтертекстуальність у рекламі / І.Б. Іванова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 9. Сучасні тенденції розвитку мов. – Випуск 8 : збірник наукових праць / за ред. проф. В. І. Гончарова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – С. 73-78 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3004
dc.description.abstract Cтаттю присвячено проблемі взаємопроникнення свідомості та мовлення, реалізації цього взаємопроникнення в мовній картині світу українців. Також у статті проводиться аналіз реалізації прецедентних феноменів міфологічної природи в текстах реклами в Україні. ru_RU
dc.description.abstract In the article was developed the separate theoretical positions of the new direction of linguistic researches such as theories of speech of mind. The thesis focuses on the complex research of the basic components of language precedent phenomenon in Ukrainian advertising texts. In this work correlation specificity in internal structure of basic constructs of the cultural language picture of the world was also investigated. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject мовна картина світу ru_RU
dc.subject архетип ru_RU
dc.subject мовленнєва свідомість ru_RU
dc.subject інтертекстуальність ru_RU
dc.subject прецедентні феномени ru_RU
dc.subject cultural language picture ru_RU
dc.subject archetype ru_RU
dc.subject intertextuality ru_RU
dc.subject speech of mind ru_RU
dc.subject precedent phenomenon ru_RU
dc.title Міфологічність мовленнєвої свідомості українців та інтертекстуальність у рекламі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу