Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування навичок імпровізації майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Денисюк, Інна Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-06-25T06:34:34Z
dc.date.available 2020-06-25T06:34:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Денисюк, Інна Сергіївна. Формування навичок імпровізації майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика музичного навчання / Денисюк Інна Сергіївна ; [наук. керівник Щолокова Ольга Пилипівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 21 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30018
dc.description.abstract Дисертацію присвячено актуальній проблемі формування навичок імпровізації майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки. У роботі розкрито зміст поняття “музична імпровізація”, визначено особливості її застосування у виконавській діяльності музиканта. Розкрито сутність навичок імпровізації майбутнього учителя музики, окреслено їх зміст і компонентну структуру. Означені навички трактуються як особистісне новоутворення, яке зумовлює здатність музиканта створювати музику експромтом, художньо-перетворювати її у процесі виконання і регулювати виконавський процесс. ua
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the urgent problem of formation of future music teachers’ improvisational skills in the process of instrumental and performing training. Based on theoretical analysis, the content of the concept of “musical improvisation” is defined. The peculiarities of implementation of musical improvisation during a musician’s performance are determined. The study interprets this phenomenon as a music-making by impromptu, directly, which is realized through an active sequence of actions “I hear - I feel - I play”. In addition, musical improvisation is characterized as a specific artistic technique of a musician revealed in non-standard creative thinking, relative freedom of interpretation and free performance on the stage. ua
dc.description.abstract Диссертация посвящена актуальной проблеме формирования навыков импровизации будущих учителей музыки в процессе инструментально-исполнительской подготовки. На основе теоретического анализа выяснено содержание понятия “музыкальная импровизация”, определены особенности ее применения в исполнительской деятельности музыканта. Раскрыта сущность навыков импровизации будуш.его учителя музыки, обозначены их содержание и компонентная структура. Указанные навыки интерпретируются как личностное новообразование, которое обусловливает способность музыканта создавать музыку экспромтом, художественно-преобразовывать ее в процессе выполнения и регулировать исполнительный процесс. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject музична імпровізація ua
dc.subject навички музичної імпровізації ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject процес інструментально-виконавської підготовки ua
dc.subject методика формування навичок імпровізації ua
dc.subject musical improvisation ua
dc.subject musical improvisational skills ua
dc.subject future music teacher ua
dc.subject process of instrumental and performing training ua
dc.subject methods offormation improvisational skills ua
dc.subject музыкальная импровизация ua
dc.subject навыки музыкальной импровизации ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject процесс инструментально-исполнительской подготовки ua
dc.subject методика формирования навыков импровизации ua
dc.title Формування навичок імпровізації майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу