Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання системи табата в процесі фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи, в умовах педагогічного ВУЗу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Булейченко, О. В.
dc.date.accessioned 2020-06-24T08:04:40Z
dc.date.available 2020-06-24T08:04:40Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Булейченко О. В. Використання системи табата в процесі фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи, в умовах педагогічного ВУЗу / О. В. Булейченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 3К 2 (71). - С. 55-58. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29967
dc.description.abstract У статті відображено особливості використання в процесі фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи системи Табата як одного із засобів збереження здоров’я та спонукання до здорового способу життя. Аналізуючи результати педагогічних спостережень, робляться висновки та надаються рекомендації з приводу використання як в навчально-виховному процесі, так і у самостійних заняттях за системою Табата з урахуванням індивідуальних фізіологічних можливостей студентів. ua
dc.description.abstract The article shows the features of organization of physical education of special medical group students. The problem of finding rational approaches to physical education and rehabilitation of students of special medical groups to ensure restoration of body functions, and increase mental performance in terms of teacher training college is highlighted. The necessity to develop new tools for maintaining health is indicated. The need for encouraging students to healthy living is substantivised. The basic principles of Tabata system and its use in the physical training of students of special medical group are described. The results of the analysis of teacher observations and questionnaires are given. The article includes the questions of the questionnaire and the table with data which can assess changes that took place in the physical development and functional state of students, as well as changes in the level of consciousness It is the Tabata system that can help students of special medical group fully realize their potential physical and intellectual capabilities. The paper draws conclusions, provides recommendations of Tabata system use as a training, educational process and self-study, taking into account individual abilities of students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject спеціальна медична група ua
dc.subject майбутні вчителі ua
dc.subject зберігаючі технології ua
dc.subject фізкультурно-оздоровча діяльність студентів ua
dc.subject система Табата ua
dc.subject special medical group ua
dc.subject future teachers ua
dc.subject health-preserving technologies ua
dc.subject sports and recreational activities of students ua
dc.subject Tabata system ua
dc.subject.classification 796.011.3..378+376-056.24 ua
dc.title Використання системи табата в процесі фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи, в умовах педагогічного ВУЗу ua
dc.title.alternative Using Tabata System in Physical Education of Special Medical Group Students in Conditions of Educational Institution ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу