Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Традиційна система підготовки офіцерів-пенітенціаріїв в Україні: результати дослідження

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Аніщенко, В. О.
dc.date.accessioned 2020-06-23T04:30:14Z
dc.date.available 2020-06-23T04:30:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Аніщенко В. О. Традиційна система підготовки офіцерів-пенітенціаріїв в Україні: результати дослідження / В. О. Аніщенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 72 (т.1) – С. 17-22. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29884
dc.description.abstract Сучасна реформа пенітенціарної системи України вимагає суттєвих змін у змісті та якості підготовки майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв, які здатні виконувати свої професійні обов’язки на високому професійному рівні. Професійній підготовці майбутніх офіцерів ДКВС України притаманні певні особливості, обумовлені специфікою служби та вимогами нормативних документів, а також ступеневий характер. Результатом даного процесу є професійна компетентність офіцера. Розглянуто та виконано аналіз процесу традиційної системи професійної підготовки майбутніх офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби України з урахуванням визначеної структури і основних компонентів їх професійної підготовки: цільового; змістовного; операційно-дійового; контрольно-регулювального та ресурсного. Результати аналізу традиційної системи підготовки офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби України вказують на наявність певних суперечностей у цьому процесі, що дозволяє вести мову про існування певної проблеми. З метою усунення суперечностей, що були виявлені під час дослідження, та формування високого рівня професійної компетентності офіцерів ДКВС України необхідно суттєво оновити навчально-методичне забезпечення фахової підготовки, а саме методики навчання курсантів і слухачів за рахунок посилення компоненту практико-орієнтовного навчання, шляхом впровадження кейсів, ділових ігор, спеціалізованих тренінгів, інших інноваційних форм і методів навчання під час вивчення фахових і спеціальних дисциплін, вдосконалити форми і методи моніторингу і контролю якості процесу фахової підготовки на першому та другому рівнях освіти. ua
dc.description.abstract The current reform of the penitentiary system of Ukraine requires significant changes in the content and quality of future penitentiary officers` training who are able to conduct their professional responsibilities at a high professional level. The professional training of future officers of the Criminal and Executive Service of Ukraine is characterized by certain peculiarities caused by the service specifics and the requirements of normative documents, as well as the degree character. The result of this process is the officer’s professional competence. The process of traditional system of professional training for future officers of the State Criminal and Executive Service of Ukraine is analyzed, considering the defined structure and main components of their professional training: targeted; meaningful; operationally-effective; control and resource. The results of the traditional system analysis of officers` training of the State Criminal and Executive Service of Ukraine indicate that there are some contradictions in this process, which allows to speak about a certain problem existence. In order to eliminate the contradictions, revealed during the research, and to create a high level of officers` professional competence of the State Criminal and Executive Service of Ukraine, it is necessary to substantially renew the educational and methodological support of professional training, namely the teaching methods of cadets and students by strengthening the component of practical-oriented training, through the introduction of practical cases, business games, specialized trainings, other innovative forms and teaching methods while studying professional and specialty disciplines, as well as to improve forms and methods of monitoring and quality control of the professional training process in the first and second levels of education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject структура професійної підготовки ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject рівень професіоналізму ua
dc.subject цільовий компонент професійної підготовки ua
dc.subject змістовний компонент професійної підготовки ua
dc.subject операційно-дійовий компонент професійної підготовки ua
dc.subject контрольно-регулювального компоненту професійної підготовки ua
dc.subject ресурсний компонент професійної підготовки ua
dc.subject professional traning ua
dc.subject structure of professional training ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject level of professionalism ua
dc.subject target component of professional training ua
dc.subject meaningful component of professional training ua
dc.subject operationally-effective component of professional training ua
dc.subject control component of professional training ua
dc.subject resource component of professional training ua
dc.subject.classification 001.8:343.8 (477)-044.3 ua
dc.title Традиційна система підготовки офіцерів-пенітенціаріїв в Україні: результати дослідження ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу